mijn swift opknappen en wat sportiever maken! (de eerste foto`s staan er op!!!)
#21
ook alle swiffers hebben daar roest stuk voor stuk
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#22
En je ziet het niet snel zitten denk ik...
Wordt toch ff een keertje werk denk ik Smile
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#23
ja ga er ook zeker werk van maken.

ik ben nog op zoek naar orginele side skirts en daar had ik hier op het forum al wat van gevonden maar het is allemaal erg ver weg voor mij is er mischien iemand die iets dichter bij deventer woont dan brabant.
zoniet moet ik toch maar in de auto stappen.
Reply

#24
Quote:Originally posted by ivowewer
ja ga er ook zeker werk van maken.

ik ben nog op zoek naar orginele side skirts en daar had ik hier op het forum al wat van gevonden maar het is allemaal erg ver weg voor mij is er mischien iemand die iets dichter bij deventer woont dan brabant.
zoniet moet ik toch maar in de auto stappen.

Wie mooi wil zijn, moet moeite doen...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#25
das waar maar ik bedacht me net dat er ook een toerrit is aankomende zondag in brabant dus mischien moet ik die twee maar eens gaan combineren
Reply

#26
Quote:Originally posted by ivowewer
nee dat is nog niet verholpen weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken

en of het erg veel kwaad kan die roest op die plek

Lassen op die plek is nogal lastig. Er loopt namelijk een kabelboom achter en die wil je niet weg fikken.
Wij hebben er roestverwijderaar tegen aan gegooit, plaatje erachter gemaakt, plaatje ervoor gemaakt en vast gepopt. Er tussen een hoop tectyl en klaar ben je. Dat roest de komende vier jaar niet. Wink

[Image: 13-3-6.jpg]
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#27
ik heb ze toen maar gelast


waren zulke grote plekken dat je de stevigheid van het chassis bijne ging missen Puzzled alles kraakte en piepte aan de voorkant !

maargoed als je eens wat hebt @!@ kom gerust langs hier in de knutselschuur! kan je (bijna) overal wel mee helpen!!!!!

greetz
Damien....Wat zeg je van franse auto\'s ????


[Image: th_jaggie.jpg]
Reply

#28
te gek ik kom zeker een keer bij je kijken!
Reply

#29
ik ben weer aan de slag geweest en ben met de achterklep aan de gang gegaan en heb het sleutengat verwijderd en dicht gemaakt zodat er nu niets meer op de achterkant staat of zit is mooi strak geheel geworden ook heb ik de sierstrip waar je normaal je achterklep vast pakt verwijderd en glad gemaakt.
daar onder kwam ik een hoop ellende tegen kwa roest maar na een paar uur prutsen ziet het er weer strak uit.

foto`s volgen nog
Reply

#30
Ben benieuwd.
Fly high, drive low
Reply

#31
ik ga morgen beginnen met het schuren van de auto zodat ik hem kan gaan spuiten maar wat moet ik onder de verf doen zodat hij niet meer gaat roesten (in ieder geval niet zo snel) ik heb wel een gehoord dat je dan dan zinksprey moet gebruiken maar wie weet er meer?

Biggrin
Reply

#32
weet niemand hier iets over?
Reply

#33
Zinkspray helpt wel maar als je kleinere plekken hebt kan je ook roest stop ofzoiets gebruiken is van Wurth werkt werelds
MK1 OOOOWNT ALLESSS!!!!!
Reply

#34
zink spray of een dunne maar dichte laag grondverf...
Damien....Wat zeg je van franse auto\'s ????


[Image: th_jaggie.jpg]
Reply

#35
maakt het dan nog uit wat voor een grond verf je gebruikt?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.