MK4/5 dashboard vraag
#1
Het dashboard van mijn MK3 Swift Cabrio is dusdanig slecht dat ik hem wil gaan vervangen.
Er wordt een MK4/5 dashboard aangeboden, gaat dit zonder problemen passen?
Bedankt voor het reageren alvast.
Reply

#2
(01-01-2016, 18:30)RobDrop Wrote: Het dashboard van mijn MK3 Swift Cabrio is dusdanig slecht dat ik hem wil gaan vervangen.
Er wordt een MK4/5 dashboard aangeboden, gaat dit zonder problemen passen?
Bedankt voor het reageren alvast.

denk dat ze redenlijk hetzelvde zijn behalve, de mk4/5 hebben (vaak) airbag? en de mk3 niet (die heeft zon vakje dacht ik). althans dat was het verschil tussen mijn justy en de mk5. zien er verder redelijk hetzelfde uit. wel natuurlijk kans op kleurverschil en je hebt d elichte en donkere variant Wink
voor ieder probleem is er een beun oplossing.
Reply

#3
Vraag me wel af wat er dan zo slecht aan is. Zitten er gaten in o.i.d.? Want als je slecht ziet in de zin van rammelen, kun je 'm beter laten zitten.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#4
Ik heb nog een Mk3 dash liggen in goede staat in Ridderkerk. Dat past beter Wink
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#5
Ik noem een half afgekloven dashboard door een hond niet netjes daarom vervangen. Tongue

@Salto, ik hou je aanbod in gedachten, mocht de dashboard waar ik vrijdag voor ga kijken tegenvallen.
Reply

#6
Dashboard past inderdaad 1 op 1, montage was niet zo heel erg lastig, en inderdaad last van een iets andere grijstint.
Maar dat ga ik ook op termijn oplossen door op de sloop gelijk de goede deurpanelen, dorpels, kickpanels en wat klein spul in dezelfde grijstint te scoren.
Reply

#7
Bedankt voor de terugkoppeling. Heeft iemand in de toekomst nog een keer iets aan!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.