Speakers vervangen Suzuki Swift GLS 1999
#1
Hallo iedereen. Sinds kort ben ik een trotse bezitter van een Swift GLS uit 1999! Ik ben er ontzettend blij mee, op de audio na dan.

Er zijn twee achterspeakers, maar de rechter doet het niet meer. Ik heb nu nieuwe speakers gekocht, maar het lukt me niet om de achterpanelen te verwijderen! Na wat Gegoogle kon ik wel wat vinden, maar dan waren helaas de plaatjes verdwenen óf het was voor een andere versie bedoeld. Zou iemand me willen uitleggen hoe ik het paneel kan verwijderen? Alvast bedankt Smile
Reply

#2
Uit mn hoofd:
- 2 drukkertjes naast de zitting van achterbank
- 1 drukker op de kofferbakbodem
- 2 schroeven in in de hoek van de hoedenplanksteun

Kan een drukker of schroef extra op de bodem of bij de hoedenplanksteun zitten. Even goed kijken.

Daarna zit de bovenste rand nog vastgeklikt aan de achterkant van het paneel. Aan de kofferbakzijde beginnen met naar je toe halen, totdat de bovenste rand helemaal loskomt. Dan kan je hem richting de voorkant van de auto over de B-stijl heenschuiven en voila.
Reply

#3
Oké top, ik ga morgen even kijken! Ik zal even laten weten of het gelukt is.
Reply

#4
Hoi,
wat ik zou doen (en gedaan heb) is de hoedenplank zelf (na)maken en daar een paar goede 6x9 speakers inzetten.
Ik heb er misschien 2 liggen maar ga misschien nog proberen ze in mn Ignis te krijgen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.