Keyless Entry System - centrale deurvergrendeling
Waarom schroef in portier gedaan voor de massa? Waar heb je nieuw stuurkastje ab gedaan? Bij mij heb ik 2 stuurdraden open /dicht aangesloten, 12 V constant en massa op schroef onder dashboard, waar al massa aan vastzat, oog op massadraad en vastzetten met de bout. Hoef je geen rare streken uit te halen, boren etc.Kan best zijn dat het een massaprobleem is.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Beste Suzuki rijders
Keyless Entry met klapsleutels
Wie weet of kan mij a.u.b. helpen met welke stuurdraden kleur een Suzuki Alto 1.1 uit 2004 heeft
Op dit moment alleen de bruin witte draad gevonden voor sluiten maar open draad niet
Ofwel welke stuurdraden kleur heeft deze Suzuki voor de centrale portier vergrendeling
Wil een op afstand centralevergrendeling aansluiten

Alvast bedankt
Reply

Deurpaneel of als het lukt alleen je bedieningspaneel eruit wrikken. stekker eruit. Dan met zo'n testlampje aansluiten op carrosserie met kroko bekje: https://www.techniekwebshop.nl/ks-tools-...entiegroep  en dan prikken in stekker, dan moet de cdv sluiten openen, dan kan je zo achterhalen welke draad voor openen en sluiten is. Belangrijk is dat je Suzuki massa gestuurd is, je hebt een constante plus nodig, dus waar 12v constant op staat. En ook goed zorgen dat je massadraad van stuurmodule voor ab goed geaard is, gebruik onder daschbord of waar metaal is zelf- tap schroef. Zorg dat die goed massa maakt. Zelf heb ik de draden via de deur thule onder dashboard geleid, dus 2 extrdraden  voor openen en sluiten en module kan je onder dashboard wegwerken. Als het goed is heb je ook nog draad om de knipperlichten aan te sturen. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

(12-05-2024, 00:37)Leibniz Wrote: Deurpaneel of als het lukt alleen je bedieningspaneel eruit wrikken. stekker eruit. Dan met zo'n testlampje aansluiten op carrosserie met kroko bekje: https://www.techniekwebshop.nl/ks-tools-...entiegroep  en dan prikken in stekker, dan moet de cdv sluiten openen, dan kan je zo achterhalen welke draad voor openen en sluiten is. Belangrijk is dat je Suzuki massa gestuurd is, je hebt een constante plus nodig, dus waar 12v constant op staat. En ook goed zorgen dat je massadraad van stuurmodule voor ab goed geaard is, gebruik onder daschbord of waar metaal is zelf- tap schroef. Zorg dat die goed massa maakt. Zelf heb ik de draden via de deur thule onder dashboard geleid, dus 2 extrdraden  voor openen en sluiten en module kan je onder dashboard wegwerken. Als het goed is heb je ook nog draad om de knipperlichten aan te sturen. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Reply

Bedankt Leibniz
Ik heb de massa van het spy kast cv op afstandsbediening aansturing samen met de geel en geel/zwarte draad gesoldeerd kabelschoen oog op geklemd en op de centrale massa punt waar origineel bij deze Suzuki Alto FF 1.1 2004 alle draden aan de massa zitten goed vast geschroefd
Rode draad natuurlijk aan constant plus aangesloten
Wit met zwarte streep draad openen draad van kastje aangesloten op
Bruin witte draad die van bestuurdersdeur komt ook gemeten loopt een 3.5 volt ongeveer bij openen met of zonder afstandsbediening.
Op die stekker in de deur zit ook een zwarte met gele gestippelde draadje daar dicht stuurdraad dus de witte draad kastje spy aangesloten maar openen gaat niet wel klik geluid uit kastje?
Verder heb ik 2 bruine draden voor knipperlicht aansluiting moet ik hier diodes voor gebruiken.
Las ook bij het Spy forum handleidingen dat als je twee bruine draden hebt voor knipperlicht dit niet hoeft klopt dat a.u.b.
verder veel dank voor de genomen moeite
Reply

..
Reply

Beste Dutchglorius
Heb je a.u.b. een duidelijke uitleg ivm de sluit en open kabel Keyless Entry
Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn Suzuki Alto 1.1 uit bouwjaar 2004.
Heb alleen de bruin-witte draad voor openen ?
Sluiten met de witte draad waar ook een 10 ampere zekering tussen zit werkt op geen een draad die uit de bestuurders portier komt.
Heb dus alleen een bruinwitte draad en een zwarte met geel gestippeld daar zit geen spanning op en daar reageert geen functie met de afstandsbediening
Deuren open en sluit werkt wel met de sleutel of knop deur bestuurderkant indrukken of eruit trekken.
Hoop dat jij mij kan helpen hoe ik dit werkend krijg op een veilige manier
Bvd
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)