Spypics new Swift GTI
#1
Liep net tegen deze link aan @ TeamSwift... en 't was hier nog niet gepost zag ik, dus bij deze:
Spionage foto's GTI

Moet zeggen dat ik hem motorisch een beetje vindt tegenvallen... maar dat spoilertje en die dubbele uitlaat doen 'm goed. Nu nog ff meespuiten 37
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#2
Quote:JapaneseCarFans.com
[Image: 6050519.002.Mini1L.jpg]

(Heb ff het verhaaltje vertaaldvertaald: )

De nieuwe Suzuki Swift had zijn premiere op de Autoshow van Parijs afgelopen September, De vierde generatie Swift zal de Suzuki Ignis gaan vervangen in het Junior WRC in September van dit jaar. We denken dat Suzuki die gebeurtenis aangrijpt om tegelijkertijd de nieuwe GTi te introduceren. Waarschijnlijk zal het aantal pk van de GTi iets stijgen ten opzichte van de 100pk die de 1.3 van de 2e en 3de generatie levert, en zal daarmee uitkomen op 115pk. De swift GTi zal voorzien zijn van alle toeters n bellen inclusief een body kit, sportieve LM velgen, een dubbele uitlaat en een handgeschakelde 5-versnellingsbak, en zal alleen als 3-deurs geleverd worden. Er gaan geruchten de ronde dat er in 2006 een cabrioversie van zal komen.


[Image: 6050519.002.Mini2L.jpg]

[Image: 6050519.002.Mini3L.jpg]

[Image: 6050519.002.Mini4L.jpg]

[Image: 6050519.002.Mini5L.jpg]

[Image: 6050519.002.Mini6L.jpg]

waarom denk je dat die bumpers zwart zijn??? komen echt wel andere op denk ik zo. en skirts
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#3
als ze die auto ooit met ongespoten bumpers geintroduceerd hadden dan had ik er nooit voor gevallen. Hoop ook niet dat ze um ooit zo gaan leveren voor de cheap ass bitches :S.

1.3 115pk vind ik zelf ook matig. hopelijk komt er verandering in Biggrin

grtz John


Reply

#4
ik denk dat er echt wel meer komt, alleen ze hebben er al best geheimzinnig over gedaan enzow. DIt is het echt nog niet hoor.

En anders hoop ik dat ze snel een concept S bodykit gaan maken bij fibersports, fox of Bosch, of van mijn part Rascal Tongue Tongue 37 37

En als ze gewoon een 1.5 Mmaken, dan komt er misschien ook wel een 1.5 GTi

Toch die voorbumper is wel vet hoor.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#5
Ziet er veel belovend uit..
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#6
Der komt geen 1.5 maar een 1.6 gti, uit betrouwbare bronnen van iemand van Nimag.


Ik denk dat die rond de 120 pk krijgt.

op de 5e foto zie je op de achtergrond nog 2 swiffen, maar dan met gespoten bumps.
Reply

#7
Ik mag hopen dat ze nog wat meer achter de hand hebben ja...
maargoed, wilde het jullie niet onthouden Smile
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#8
Ik hoorde geluiden dat het een 1.5 met 150 pk zou worden, dus er doen echt teveel verhalen de ronde.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#9
Ik hoor uit betrouwbare bronnen nog steeds verschillende verhalen. 1.3 GTi lijkt mij sterk, had ik ook nog niet eerder gehoord. 1.5 GTi lijkt mij een stuk waarschijnlijker omdat er al een 1.5 blok is in de nieuwe Swift. heb ook nog gehoord over een 2.0 GTi met een 140 pk, maar dat moet ook wel uit een 1.5 kunnen Drewl
Reply

#10
Quote:Waarschijnlijk zal het aantal pk van de GTi iets stijgen ten opzichte van de 100pk die de 1.3 levert.
Ik vermoed dat ze hiermee naar de "oude" swift gti verwijzenWink

EDIT: niet goed gelezen bij link34

Maar ben erg benieuwd!! dubbel uitlaat systeem is iig 39Biggrin
Reply

#11
ja denk het ook, is dat niet duidelijk? zal ff wat veranderen dan.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#12
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Quote:Waarschijnlijk zal het aantal pk van de GTi iets stijgen ten opzichte van de 100pk die de 1.3 levert.
Ik vermoed dat ze hiermee naar de "oude" swift gti verwijzenWink

EDIT: niet goed gelezen bij link34

Maar ben erg benieuwd!! dubbel uitlaat systeem is iig 39Biggrin

er staat:

Horsepower is expected to get a slight bump over the previous Swift GTi from 100hp to 115hp coming from a 1.3L lump.

dus je had wel gelijk.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#13
Hehe oke danBiggrin Vermoedde het wel aan gezien huidige gti's 100 pk hebben (voor de mierenneukers: 101 pkTongue) en uit een 1.3... maar toch weer te snel gelezenTonguestupidZzzz
Reply

#14
hahaha, geeft toch niks, daar heb je mij voor, ahum, sorry, nee geeft toch niks , de verwarring zit um in 1.3 en 100 pk, want de nieuwe 1.3 levert dat ook bijna.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#15
Vage 5-gaats wielophanging...
Ben benieuwd wat voorn steek deze krijgen gaat?!
Het wordt vast wel een leuk bakkie met zo'n 120 a 130pk gezien zijn concurrenten als Lupo GTi (die staat ook naast die Swift op de achtergrond)
-<NEW>- Audi A3 1.8Turbo: 1997 - Chipmeister 195pk - 19\" Audi A8 Polish Wheels - 215/35ZR19 Toyo Tires - 3cm Lowering -<NEW>-
Reply

#16
pffffffffftttt,wat een afgrijzelijk gedrocht zeg,me opa van 95 lijkt 'm wel wat btw.Idea
Reply

#17
Suzuki dealer zijn me buren, ik zal eens gaan rijden met dat ding BiggrinBiggrinBiggrin
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#18
Quote:Originally posted by Bob de Sloper
Suzuki dealer zijn me buren, ik zal eens gaan rijden met dat ding BiggrinBiggrinBiggrin
zul je wel nog "effe" moeten wachten! Idea
[Image: autootje.jpg]
Reply

#19
Quote:Originally posted by Raampje
Quote:Originally posted by Bob de Sloper
Suzuki dealer zijn me buren, ik zal eens gaan rijden met dat ding BiggrinBiggrinBiggrin
zul je wel nog "effe" moeten wachten! Idea

Voor de GTI versie wel ja...
Maarre standaard ding niet....Reden af en aan vandaag...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#20
Quote:Originally posted by Bob de Sloper
Quote:Originally posted by Raampje
Quote:Originally posted by Bob de Sloper
Suzuki dealer zijn me buren, ik zal eens gaan rijden met dat ding BiggrinBiggrinBiggrin
zul je wel nog "effe" moeten wachten! Idea

Voor de GTI versie wel ja...
Maarre standaard ding niet....Reden af en aan vandaag...
zo standaard zijn die niet! Tongue 37
[Image: autootje.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.