Smartlink (Mirrorlink) Suzuki Vitara 2015
#21
(07-11-2015, 02:00)OJS Wrote:
(31-08-2015, 15:22)dbtipo Wrote: Ben sinds mei 2015 de bezitter van een nieuwe Suzuki Vitara,

Wie heeft er ervaring met de Smartlink (Mirrorlink) functie in de nieuwste Vitara.

Ik kan mijn Samsung smartphone alleen maar (mirror) linken wanneer de handrem aangetrokken is.
Anders de melding deze app kan tijdens het rijden niet geopend worden.
Beetje lastig wanneer je via de Mirrorlink functie je navigatie op je smartphone hebt opgestart.

Ik heb ook een nieuwe Vitara en een Samsung galaxy S5. Ga voor de gein eens de app. van Seat downloaden op je mobiel dan zal je zien dat het gewoon werkt. Als je de sygic car navigatie download op je foon dan zie je dat die gewoon werkt met en zonder handrem. Het ligt namelijk aan het feit dat Suzuki geen eigen app. heeft.
Heb al contact gehad met de importeur en ze wachten op een update.

Heb zelf sygic op mijn Samsung Galaxy S3. Ook hierbij moet je de handrem aantrekken. Dit wordt bepaald door de software behorende bij het touchscreen.
Wat bedoel je met de app. van Seat?
Reply

#22
RE: Smartlink (Mirrorlink) Suzuki Vitara 2015
Heb de betreffende verbinding op de Bosch radio/navigatie unit inmiddels gevonden.
Het is de licht blauwe draad die zit op de witte connector met drie draden: paars, oranje en blauw. Deze blauwe draad onderbreken en dan een verbinding maken naar massa aan het stukje dan nog aan de connector blijft zitten. De andere kant isoleren met een stukje isolatieband en los laten.
Nu werkt MirrorLink ook als de handrem niet aangetrokken is!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.