Thread Rating:
  • 21 Vote(s) - 3.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Kleine" chatbox
#1
Wink 
Ik heb er eens over na zitten denken en er is toch iets wat ik mis,
Jaja een soort kleine Chatbox.
ik moet niet denken aan een soort groot chat venster waarin alleen maar onzin wordt gepraat, maar een kleine chatbox waarin je snel antwoord kunt krijgen.
Bijv: je ben aan het sleutelen en je wilt iets zo snel mogelijk af krijgen alleen je weet niet hoe het zit.
dan kan je door middel van de kleine chatbox snel praktische tips krijgen.
anders dan moet je weer wachten totdat iemand je topic gelezen heeft en antwoord geeft.

Ik weet niet of dit een goed idee is, maar in mijn ogen zijn er best wat mogelijkheden in.

Groet Sander39
Reply

#2
Je bedoelt het ''Stel een korte vraag''-topic?
Reply

#3
Jaa dat is er inderdaad ook maar ik persoonlijk kijk eerst van boven naar beneden de topics door waar nieuwe berichten zijn en als iemand snel even een antwoord nodig heeft dan is niet iedereen zo snel om antwoord te geven, en er word soms over je vraag heen gelezen.

en als je die soort chatbox in elk layout ziet staan dan kan je altijd zien of iemand een vraag heeft en die zsm beantwoorden snap je?
Reply

#4
Begin dan van onder naar boven?34

Ik snap wel wat je bedoelt. Denk alleen dat het in de praktijk niet veel sneller/beter wordt dan het Stel een korte vraag topic. Het blijft een forum, dus per direct een antwoord krijgen is er heel vaak niet bij.
Reply

#5
Punt is dat die mensen die het weten dan wel net even op het forum moeten zitten. Wink Dus zoals Schaapie zegt, wordt het niet sneller.
De volgende stap is gewoon een kwestie van de telefoonnummers van de juiste mensen hebben. devil
Reply

#6
En voor al het onzin gebrabbel hebben we het Cafe subforum gedeelte 42
Reply

#7
Haha. WhatsApp groepen ftw!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#8
zijn die er dan salto?
daar weet ik dan weer niks vanaf Tongue
Maargoed jullie hebben inderdaad gelijk er zijn zat middelen voor antwoord op vragen, het leek me wel een tof idee maar omdat er zoveel andere middelen zijn is het inderdaad wel overbodig39
Reply

#9
Whatsapp-groepjes vormen zich vanzelf door natuurlijke selectie Wink
Reply

#10
is heel makkelijk te implementeren. Ajax shoutbox heet het. kost uurtje tijd en is er een chatbox onder aan het hoofdforum. Ook voor phpbb3.1.6 Smile.

EDIT: Ik zie dat dit myBB is en niet phpBB. Ook voor myBB beschikbaar trouwens Smile
Reply

#11
ajax ligt weer gevoelig bij een deel natuurlijkWink
39



Reply

#12
(07-11-2015, 13:14)Tomswiftswiftswift Wrote: ajax ligt weer gevoelig bij een deel natuurlijkWink

doet me hier aan denken, haha

http://www.dumpert.nl/mediabase/6692563/...ijden.html
Reply

#13
Dr is idd een redelijk grote whatsapp groep jah, voor degene die er bij willen, stuur maar een pbtje Message
Reply

#14
(18-03-2016, 22:21)Mitch Wrote: Dr is idd een redelijk grote whatsapp groep jah, voor degene die er bij willen, stuur maar een pbtje Message

voor de gene die willen joine kunnen ze nu mij een pb sturen mitch heeft helaas de ap verlaten Unhappy
Suzuki swift summon 1,3 v16 Thumbsdown
fiat grande Punto Thumbsdown

Toch weer Suzuki swift 1.6 sport 39 Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.