Hoi, Ik heb een Kizashi
#1
Hallo allen,

Ik ben Rob, 26 jr kom uit Gelderland en heb een Kizashi 2.4 CVT i-AWD. Ik dacht laat ik mij eens aanmelden. Smile

[Image: WP_20150115_10_35_37_Pro.jpg]

[Image: WP_20150115_10_35_50_Pro.jpg]

[Image: WP_20150405_13_27_58_Pro.jpg]
Reply

#2
Wat een bazenbak! Opper Suzuki 45
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#3
Welkom! Zeer leuke aanwinst voor de club39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#4
Welkom hier!
Erg mooie auto! Weet wel iemand die jaloers is34...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

#5
wauw gruwelijk vette bak Smile
Reply

#6
Welkom! Mooie wagens, zo'n Kizashi! Nog plannen ermee behalve rijden?
Reply

#7
Thanks allen!

De auto is uniek genoeg dus optische doe ik er niets aan. Vermogen is redelijk maar op 1600kg mag hij wel iets extra's hebben.

Meteen de vraag. Zijn er ervaringen met turbo's of compressors met dit 2.4 blok?
Reply

#8
Zo niet:

Plat leggen
Héle dikke wielen eronder

Klaar!!


Welkom! 39
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#9
Auw..ik ben jaloers. Welkom hier. hoe bevalt de automaat je

Even op kizashi forum kijken. Roadracemotorsports in UK verkoopt een complete set voor een heel redelijke prijs
39



Reply

#10
Welkom; hele mooie wagen, veel plezier ermee !
Reply

#11
welkom! Bijzondere auto!
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#12
De CVT automaat is even wennen. Het "gevoel" van "versnellen" is weg maar dat is in theorie natuurlijk onzin omdat een CVT altijd de juiste verhouding heeft.

Hiervoor reed ik een getunde 2.0 TDI met 400nm aan koppel. Zelfs na de 140 km/u kreeg je dan nog een duw in je rug wat de kizashi niet geeft. Bij het stoplicht ben ik wel eerder weg omdat de auto als een malle wegsprint.

En altijd 4x4 grip is natuurlijk top 39 . Begin dit jaar al op wintersport mee gehad. Dan kun je tenminste meekomen met de "grote" jongens van Audi. En natuurlijk de jongens met "s-line" sticker achter je laten. Smile

Sowieso in Nederland is de auto een beetje als een rode lap bij een stier bij de Audi rijders. Veel bumperklevers, snel en asociaal inhalen en uitdagen bij stoplichten e.d. Zzzz
Reply

#13
Haha prachtig toch, audimannetjes opfokken met een suzuki 39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#14
haha prachtig toch. je hebt wat unieks. Ik kijk van geen enkele audi meer op. ja R8 misschien of wanneer die RS4 of RS6 echt plank open gaat
39



Reply

#15
Haha gaaf man! Zijn zeker mooie wagens!
Reply

#16
(11-05-2015, 16:06)Laue Wrote: Sowieso in Nederland is de auto een beetje als een rode lap bij een stier bij de Audi rijders. Veel bumperklevers, snel en asociaal inhalen en uitdagen bij stoplichten e.d. Zzzz

Haha, het stereotype is dan ineens net zo stereotyp meer hea Tongue
Reply

#17
Echt n mooie auto zo'n kizashi.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#18
Ik weet nog goed dat ik een tijdje geleden in de showroom van susuki stond. Daar stond de Kizashi. Ik had die auto nog nooit gezien, dus ik dacht even van dichtbij bekijken. "Is dat een suzuki?!" dacht ik Tongue

Echt een gave bak. Ook die CVT vind ik interessant. Ik ben al verliefd op die techniek sinds ik op de basisschool een werkstuk heb gemaakt over Daf. Technisch gezien vind ik het een van de mooiste versnellingsbakken, omdat het veel negatieve aspecten van een verbrandingsmotor wegneemt. Helaas is het rendement niet zo hoog, anders hadden alle auto's er wel een Smile

Veel plezier met de auto!
Reply

#19
net gespot bij "op de rollenbank". hoe gaat het er verder mee
39



Reply

#20
TS is al meer dan een jaar niet meer online geweest. Denk dat we geen update meer krijgen.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.