Openluchtfilter (voor de nieuwe Swift)
#1
Jaja....ik wil gelijk de auto wat sportiever gaan maken! Want hij is zo stil! Tongue

Heb alleen geen idee of er wel zo'n openluchtfilter op past en of er al iets voor te krijgen is.

Als ik kijk naar het plaatje, kan ik ook echt geen luchtfilter vinden..... (maar ben ook suzuki-leek nog dus zal er wel over heen kijken)

[Image: ZsuwbteHeqJ.jpeg]

Dus is er al wat te vinden hiervoor?? Heb me al wel opgegeven als testauto bij K&N...maar ze zochten op dit moment nog geen suzuki's! Unhappy Sta wel in de database nu als het goed is
[Image: autootje.jpg]
Reply

#2
mischien makkelijka ls je een foto plaats van je eigen auto en even soort auto en type opnoemt???
39
Reply

#3
Quote:Originally posted by fastshadow
mischien makkelijka ls je een foto plaats van je eigen auto en even soort auto en type opnoemt???
39

als je naar zijn sig kijkt dan zie je dat Puzzled

Suzuki Swift 2005 is besteld! Eind mei pas binnen!
[Image: sig-dut.jpg]
Reply

#4
Ik weet niet of ik er zelf een luchtfilter op zou prutsen. Als het om geluid gaat, kun je er natuurlijk ook een sportpijpje onder hangen. Ik meende dat de luchttoevoer bij suzuki standaard al vrij goed was?
Reply

#5
Wel of niet doen is niet de vraag! Tongue

Maar goed, tis dus de suzuki 1.5 (mk6 toch? Smile )

kan wel eens wat K&N of Green importeurs gaan mailen, misschien weten ze al iets!



Maar dan blijft nog de vraag waar die luchtfilter zit bij suzuki!?
[Image: autootje.jpg]
Reply

#6
als ik de foto zo is bekijk zit die rechts naast de motor...
Damien....Wat zeg je van franse auto\'s ????


[Image: th_jaggie.jpg]
Reply

#7
Ik zou haast zeggen dat dat transparant gemaakte deel bovenop de motor het luchtfilterhuis is... Als je goed kijkt zie je aan de raamkant een paar klemmetjes. Maar het zou ook net zo goed kunnen dat het die buis aan de rechterkant is ja.
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]
Reply

#8
Vind het maar een p00p foto... zie geen fuck met dat plastic fantastic shit... Smile
Reply

#9
Ik heb gehoord dat je bij de nieuwe swift niet zomaar een openluchtfiltertje kunt plaatsen, omdat er dan allerlij error lampjes in je dash gaan branden dat er iets fout isUnhappyThumbsdown
Reply

#10
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Ik heb gehoord dat je bij de nieuwe swift niet zomaar een openluchtfiltertje kunt plaatsen, omdat er dan allerlij error lampjes in je dash gaan branden dat er iets fout isUnhappyThumbsdown
dat zou dus al niet veel goeds betekenen! Thumbsdown

gewoon effe afwachten dan maar de komende maandjes!
[Image: autootje.jpg]
Reply

#11
het is idd de grote trommel boven op de motor.
en qwa fout codes zal het denk ik wel mee vallen als je de sensor over zet verwacht ik geen probleem.
je moet waarschijnlijk wel zoeen rvs aanzuigbuis van een honda of iets dergelijks gebruiken.
want ik neem aan dat je niet je luchtfilter direct boven een warme motor wil hebben.
Reply

#12
Dat is de pest met een nieuw model, dan duurt het ff voor er wat is...
Mijn advies, rij hem eerst origineel lekker in, dan pas hobby'en...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#13
heb net reactie van K&N Amerika binnen gehad dat er idd geen filters voor zijn, maar wel universele.....moet ik wel alle gegevens en onderdeel nummers Puzzled van deze auto terugzenden!

Maar goed, eerst es inrijden....tegen de tijd dat de filter vervangen moet worden, gaan we wel weer es kijken wat er allemaal voor te vinden is! Wink
[Image: autootje.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.