Subwoofer
#1
Hallo, ik heb vandaag mijn sub ingebouwd en dik 10-15 minuten heb ik volop kunnen genieten van mijn SUB, en toen ineens stopte hij ermee.

Heb meteen alle kabels nagekeken en toen mijn, versterker en sub apart op andere apparatuur getest, maar kon niks vinden.

Iemand enig idee hoe dit kan of wat ik eraan kan doen?



Groene lampje brand (Goedaangesloten en krijgt stroom)

Excalibur Subwoofer
Pioneer radio
Reply

#2
Rca kabels los? Iets van signaal komt vanaf je radio in ieder geval niet bij je sub terecht. hoe staan je settings op de versterker? Misschien ergens een zekering geklapt?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
(19-04-2015, 23:39)swift16vrules Wrote: Rca kabels los? Iets van signaal komt vanaf je radio in ieder geval niet bij je sub terecht. hoe staan je settings op de versterker? Misschien ergens een zekering geklapt?

Die kabel hebben we los gekoppeld en en andere eraan gekoppeld, en toen werkte hij nog steeds niet, en de zekering is ook nog in takt.

heb de bedrading lokaal los gehaald en opnieuw geïnstalleerd en hij doet nog steeds niks?
Reply

#4
Was je massa al die tijd goed? Als je massa slecht is geweest, kan de versterker de massa hebben "gezocht" via je RCA kabels waardoor nu je uitgangen van je radio zijn doorgebrand.
Al een andere radio geprobeerd?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.