Gummie's Baleno
#1
Hallo iedereen!

Gummie hier, 34, uut Twente!

Ik ben sinds 11 april eigenaar van deze Baleno 1.6 sedan

[Image: 17152497166_436fd2a96d_z.jpg]DSC_0005 by Gummiebeer007, on Flickr

Er is namelijk een kleine op komst wat nog maar 10 dagen duurt 43 en ik vond toevallig deze Soes bij een handelaar. Lekker ruime kofferbak en ziet er verder nog goed uit en is ook goed onderhouden.

Daarnaast is deze er ook nog na 11 jaar trouwe dienst en gelijk 1 van mijn hobby's verklapt Biggrin
[Image: 16556002904_c3090549c0_z.jpg]992944_549810645062428_775385724_n by Gummiebeer007, on Flickr
Reply

#2
Baleno sedan, lijkt me prima gezinsautootje. Opvouwbare kinderwagen moet vast wel passen achterin Smile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Het past beter in de Bal dan op de Honda 34

Vandaag de 1e upgrade. De oude ging helaas dood..

[Image: 17187703925_3ae1b00d02_z.jpg]DSC_0013 by Gummiebeer007, on Flickr

Na installeren van de HU kwam ik erachter dat de speaker rechtsvoor nogal kraakt, dus volgende maand gelijk 4 nieuwe halen. 4 kanaals versterker heb ik nog liggen van de vorige auto. En dan kriebelt het ook weer om de monoblok met een Axton woofer te installeren... 37

Baleno en Alto gelukkig samen Wink
Alto is van m'n vriendin.
[Image: 16980301207_3846d58b5c_z.jpg]DSC_0012 by Gummiebeer007, on Flickr
Reply

#4
Gaaf man die honda Smile ook je suus natuurlijk :p

Klapt zeker aardig die 2 pitter met die laser eronder. Mooi hoor

[Image: images?q=tbn:ANd9GcTzzEdn33CSWQfkwteuuci...H6JJTNQwQg]
Reply

#5
Klapt behoorlijk idd, is ook geen legale demper dus lekker open 42
Reply

#6
Rijd je dr ook mee in de alphen :p

[Image: images?q=tbn:ANd9GcTzzEdn33CSWQfkwteuuci...H6JJTNQwQg]
Reply

#7
Buitenland rijden met de Honda is een nono met die open demper, wel jammer Unhappy
Maar ik kom wel vaak offroad met de Honda, issie tenslotte voor gemaakt! Smile
Reply

#8
Hij is veels te schoon haha.

Nee, mooi ding hoor.
Houd m netjes Smile

[Image: images?q=tbn:ANd9GcTzzEdn33CSWQfkwteuuci...H6JJTNQwQg]
Reply

#9
En weer terug.
Vorig jaar Maart is iemand met zijn Audi achterop de Baleno geklapt met als resultaat een total loss. Erg jammer want ik had al de nodige preventieve onderhoud gedaan aan de auto. Toen een Renault Scenic aangeschaft.. waar ik alleen maar ellende mee had.
Toevallig stond er een Soes te koop bij de garage, waar ik alweer heen moest met de renault.
Morgen ben ik dus in het bezit van een Suzuki Wagon R+ 1.3 uit 2001 met 140k op de teller, dealer onderhouden. Beetje een bejaarden imago maar voldoet wel aan mijn eisen, licht van gewicht maar toch voldoende laadruimte.
Morgen staan er dus weer 2 soesjes voor de deur! :-)
Reply

#10
gefeliciteerd, enjoy de soesjes
39



Reply

#11
Dat mensen ook nog elke keer weer in die Franse troep intrappen. Hier op het forum laatste paar weken ook al een paar die op de koffie zijn gekomen.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#12
(17-01-2018, 10:51)Nothingmatters Wrote: Dat mensen ook nog elke keer weer in die Franse troep intrappen. Hier op het forum laatste paar weken ook al een paar die op de koffie zijn gekomen.

De 2 Renault 25 die ik had waren top, maar dat was jaren '90. Daarna ging Renault op de goedkope toer met roest en ellendige storingen.
Ik heb ook helemaal geen meh gevoel gehad toen ik vanmiddag de Scenic achterliet, blij dat ik ervan verlost werd! 45

Eerste kilometers met de Soes voelde goed! Best solide bakje zonder rare rammels, rijd zelfs best volwassen voor een kleintje!
Enig minpuntje is het stelmotortje van de linkerkoplamp, die blijft door ratelen en lamp komt niet omhoog. Zal vast een kleinigheid zijn.
Reply

#13
(17-01-2018, 10:51)Nothingmatters Wrote: Dat mensen ook nog elke keer weer in die Franse troep intrappen. Hier op het forum laatste paar weken ook al een paar die op de koffie zijn gekomen.

Moet ik me aangesproken voelen? 34
Reply

#14
(20-01-2018, 01:16)DJLP Wrote:
(17-01-2018, 10:51)Nothingmatters Wrote: Dat mensen ook nog elke keer weer in die Franse troep intrappen. Hier op het forum laatste paar weken ook al een paar die op de koffie zijn gekomen.

Moet ik me aangesproken voelen? 34

Ik wou geen namen noemen eigenlijk... *kuch* Salto *kuch* DJLP *
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#15
niet iedereen is het met de kreet: franse troep eens: twingo 7 jaar gehad: geen 1 x storing ( twingo met quickshift ) megane ruim 3 ton op de klok ( met dubbele koppeling automaat ) geen 1 storing, Renault 5 1.7 ltr met dubbeltraps carb. 4 jaar, 1 x storing.
Smile Smile Ik mag mezelf dus blijkbaar een lucky bastard noemen Smile Smile

3,5 ton met een V50 gereden, eerste 1,5 jaar 6 x afgesleept Unhappy
V2 vs V4
Reply

#16
het valt idd allemaal wel mee maar de slechte dingen blijven altijd het langst hangen (van elk merk). Geld voor alles eigenlijk.
39



Reply

#17
(20-01-2018, 15:51)slop Wrote: niet iedereen is het met de kreet: franse troep eens: twingo 7 jaar gehad: geen 1 x storing ( twingo met quickshift ) megane ruim 3 ton op de klok ( met dubbele koppeling automaat ) geen 1 storing, Renault 5 1.7 ltr met dubbeltraps carb. 4 jaar, 1 x storing.
Smile Smile Ik mag mezelf dus blijkbaar een lucky bastard noemen Smile Smile

3,5 ton met een V50 gereden, eerste 1,5 jaar 6 x afgesleept Unhappy

Een V50 met dieselmotor toevallig? Die komt namelijk ook uit Frankrijk devil

Maar is natuurlijk lekker generaliseren, dat klopt. Het is tegenwoordig wel allemaal een stuk beter.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.