wie-o-WIE, met een mk-DRIE, helpt mij uit de pe-na-RIE?
#1
Afijn, ik ben opzoek naar iemand die mij kan vertellen waar het stekkertje, afkomstig van het interieurlampje aan het hemeltje, naartoe gaat en waar de wederhelft van de stekker zich bevind.

Bij mij komen er twee draden met een klein stekkerdoosje bij de voeten van de bijrijder naar beneden maar NERGENS is de andere helft van het stekker blokje te vinden... Bij een mk2 zou volgens het werkboek op diezelfde locatie een aansluiting aan de kabelboom moeten zitten maar bij mij dus niet?!

Nu is het bij een mk3 misschien net iets anders dan bij een mk2 dus hopelijk kan iemand mij hiermee helpen?
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#2
Rechter astijl bij je voeten.
Reply

#3
Niet dus... Foto van jou stekkers?
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#4
Foto van jouw stekker?
Is misschien handiger Wink
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
Misschien is de andere helft van het stekkertje naar beneden gevallen in de koker?
Reply

#6
Bedankt voor jullie reacties! Het lijkt zo simpel, maar echt, het stukje kabelboom is nergens te vinden! En om nou het dashboard uit te bouwen...

Zie hier de tekening die ik van Walter kreeg (MK2):
[Image: IMG-20150403-WA0002_zpsq9kgsskk.jpg]

Wordt je ook nie veel wijzer van als je die nummer 3 dus gewoon nergens ziet! Afijn, ik heb wel een stekker nummer 3, maar die gaat de deur in en is voor de electrische spiegels als het goed is. Aan beide kanten komen er dan ook 5 draden uit ipv de 2 die van het interieurlampje zijn. Dus dat is ook niet de oplossing.

Hier twee foto's van mijn kabelboom:

Kabelboom gezien vanuit handschoenenkastje. Klopt redelijk met tekening van Walter. Je ziet een los stekkerblok, die is van de optionele airco. Je ziet de losse zwarte massa draad, ook te zien in de schematische tekening. En je ziet vanaf dat zelfde stukje kabelboom dus ook nog een derde stekkerblokje lopen maar dat zijn dus 5 draden ipv 2 en die zit al aangesloten op de electrische spiegels ipv mijn interieur verlichting :S
[Image: IMG_20150404_201205_zps2aixcyce.jpg]

Onderstaande foto is genomen vanaf voetenruimte omhoog het dashboard in. Hier zie je het stekkertje wat via de A-stijl vanaf het interieurlampje af komt naar binnen. Echter nergens een stekkerblokje waar die dus in kan. Helemaal boven op de foto is dan weer het optionele airco stekkerblok te zien.
[Image: IMG_20150404_201114_zpszewfalxw.jpg]

Kortom, rara waar is dat stekkertje heen :S Nergens nog een aftakking van de kabelboom te bekennen. Heb de speaker en bekleding van de A-stijl ook al verwijderd maar allemaal zonder resultaat.
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#7
Het enige wat ik me kan bedenken is dat deze afgeknipt is ofzo. Hij hoort in ieder geval in dezelfde draadboom te zitten als de massa en AC kabel. Ontwikkel de tape eens een deel van deze kabelboom, wellicht vind je dan de draden.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#8
Er zit dus wel een stekker aan die kabelboom, maar die zit al aangesloten? Raar... 5 draden aan de ene kant, 5 aan de andere kant.
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#9
Is opgelost! Ter info, stekker van de centrale deurvergrendeling oid zat op de kabelboom aangesloten waar dus het dome licht moest zitten. Beide stekkers zijn identiek, dus daar kan je je makkelijk in vergissen.

Afijn, het werkt weer!
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#10
Top! en er staan nu weer wat handige plaatjes hier
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.