Auto Speakers Voorin
#21
(17-12-2015, 23:58)Schaapie Wrote: Spreekt allemaal redelijk voor zich hoe je de dashboard delen los kunt krijgen.
Mocht je er echt niet uitkomen, of het echt niet aandurven, rijd je maar een keer langs.

Isgoed zal k doen. Tnx
Reply

#22
Ik heb inmiddels nu nu 2 speakers van CRUNCH de 42 GTI wel te verstaan van 10 CM in mijn Swift uit 2000. Alleen als je als een sub en goeie speakers achterin hebt maakt het geen ruk meer uit welke speakers je voorin hebt, aangezien de speakers achter de overmacht neemt. Ik kan zelf de speakers voor al amper horen omdat de speakers in mijn hoedenplank al de overmacht nemen. en laat staan dat je subwoofer achterin hebt.
Maarja voor die 20 euro? waarom ook niet
Reply

#23
In een Swift kan je al een lekker geluid krijgen door 10cm coax voorin te monteren en die goed te filteren (100hz op 24db/O is het minimale, maar liefst nog 150hz) en een 8" subwoofer in de kofferbak te monteren. Een knappe actieve sub van JBL of Pioneer voldoet ook (niet zo'n underseat sub).
Grotere subwoofers (10" en groter) hebben moeite om de hogere basstonen te spelen waardoor de sub minder strak speelt. Ook sluit het geluid dan niet goed op elkaar aan - de speakers en de sub.
Geen Suzuki meer.
Reply

#24
Zelf zou ik dan voor dit gaan!
http://www.caradio.nl/index.php?page=pro...bgroep=115 (ook nog beetje leuk geprijsd)
4 speakertjes op de radio spelen, klein actief subje met niet teveel vermogen.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.