Auto Speakers Voorin
#1
Beste Suzuki Club Nederland,

Ik zit met een probleem en misschien kunnen jullie mij daarbij helpen.

Het zit namelijk zo: ik heb totaal geen verstand van auto's en totaal niet van audio.

(Een vriend van mij heeft ooit toen ik de auto een maand had een MTX Subwoofer, 2 Pioneer Speakers, 2 Versterkers in mijn auto achterin gezet.

Alleen het geluid komt alleen van achteren al sinds ik de auto heb (alweer zoo'n 3 jaar) Natuurlijk vragen de meesten zich af hoe ik het uberhoubt vol heb gehouden zonder geluid aan de bestuurders kant of passaiers kant, Dat kwam omdat ik er nooit echt aan ergerde en toen de tijd geen geld ervoor had om gelijk ook speakers voor aan te schaffen.

Anyway om terug te komen op mijn verhaal, Ik wil speakers aanschaffen voor voorin mijn auto. Ik kan mij herinneren toen ze nog werkte dat er tijdens het afspelen van die speakers, Blauw licht op de beat uit kwam.. Wat opzich grappig is maar liever niet.

- Wat voor speakers moet ik aanschaffen? (Het liefst zo goedkoop/goed mogelijk, Ben helaas niet de rijkste)

- Welke maat moet ik aanschaffen voor die speakers voorin?

Hier een paar gegevens van mijn auto:
Auto kleur -> Licht blauw
Voertuigsoort -> Personenauto
Merk -> Suzuki
Type -> Swift 1.3

Verder nog een vraag, Als mensen van hun auto een foto van de voorkant of achterkant maken en eenmaal op hun computer hebben wissen ze de kenteken plaat en daarna posten ze die pas op internet. Kan je met een kenteken iemand achterhalen wie die auto rijd ofzo? Lijkt mij sterk dat mensen dat gewoon zomaar kunnen doen toch? Das toch alleen mogelijk voor de politie?

Anyway,
Ik zie graag jullie reacties.

Met vriendelijke groet,
Alex 39

Misschien leuk voor jullie:
Ik kwam jullie website tegen boven aan toen ik naar een Suzuki forum zocht.
Reply

#2