Snappie: Hyundai Coupé 2.0i 16v FX (Nieuwe spoiler binnen..beschadigd door de post)
#21
Een erg leuk cadeautje werd gisteren bezorgd toen ik terug kwam van vakantie:

M'n nieuwe spoiler (Combat Wing), als het goed is pasklaar. Moet em alleen laten spuiten en monteren.

[Image: spoiler.jpg]

39
Reply

#22
Leuk cadeautje zeg39 39 39 Gaat er goed op staanBiggrinDrewl
Reply

#23
Zat em net even te bekijken. Er zit dus 1 grote scheur in midden onder de linkervleugel Cry waarschijnlijk door het vervoeren gebeurd.

Denk dat het wel te maken is. Het is een eenzijdige scheur. Waarmee kan ik dat het beste doen? Plamuur? Hars? Polyester?

Graag tips en een how-to?

edit: zag de how-to van Mystic Devil..die is misschien wel handig. Het gaat puur om het dichten van een scheur. Waat is daarvoor de beste methode?
Reply

#24
Mooie spoiler zeg! Lekker opvallend!!! 39
Geen Suzuki meer.
Reply

#25
Balen zeg van die sheur, misschien met plamuur en dan gladstrijken en schuren, want sowiso moet die vleugel geschuurd worden voordat hij gespoten wordt.

Maar mijn complimenten mooie vleugel39


Streetrides Member
Reply

#26
Is plamuur voldoende dan? Ik dacht dat de plamuur door de lak heen ging komen na verloop van tijd. En dat moeten we niet hebben. Plamuur zou wel de beste en makkelijkste oplossing zijn Tongue
Reply

#27
Quote:Originally posted by Snappie
Is plamuur voldoende dan? Ik dacht dat de plamuur door de lak heen ging komen na verloop van tijd. En dat moeten we niet hebben. Plamuur zou wel de beste en makkelijkste oplossing zijn Tongue
je hebt verschillende soorten plamuur, maar je moet ff aan Jerry vragen welke plamuur je moet gebruiken hij weet dat welWink


Streetrides Member
Reply

#28
Khoop dattie goed staat, er rijdt hier in oud beijerland ook een coupe met zo'n spoiler en die staat er helemaal schuin naar achteren op, en dat ziet er dus echt niet uit.
Reply

#29
Mooie spoiler.....Monteren en foto BiggrinBiggrinBiggrinBiggrin
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#30
Hierbij de foto van de schade Cry Cry

Is gebeurd bij het vervoeren want in de verpakking vind ik kleine stukje polyester Unhappy

[Image: scheur_spoiler.jpg]
Reply

#31
Das een flinke scheur..

Ik zou hem mooi terugsturen en een nieuwe vragen
Reply

#32
die moet je idd terug sturen, daar ga je niet zelf voor lope klote terwijl het niet jou fout is.


Streetrides Member
Reply

#33
Ik heb em particulier gekocht..
Reply

#34
Quote:Originally posted by Snappie
Ik heb em particulier gekocht..
aii dan wordt het toch zelf bewerken


Streetrides Member
Reply

#35
Ik moet nog even kijken, op zich bestaat er zoiets als postgarantie. Maar dat zal wel gelden met hele speciale voorwaarden. Het is duidelijk vervoersschade. Ze hadden em neer moeten leggen en in een doos moeten doen in plaats van alleen in heel veel bubbelplastic...

Maar dat geintje zal wel niet op gaan..

Maar anyway, is dit te plamuren? Of moet ik gaan polyesteren?
Reply

#36
altijd met polyester, plamuur valt eruit.

in princiepe is het een makkelijke scheur, gewoon volproppen met poly en ff goed schuren.

Maar toch is het mooi klote als je zo je post ontvangt Unhappy
Reply

#37
Ja baal er ook flink van stupid .. mgoed..hij is niet te verkopen zo dus moet em wel maken...en ach..het is vakantie. Ik kan er alleen maar van leren en als ie er eenmaal op zit is het resultaat alleen maar mooier als je er zelf aan geklust hebt. Smile
Reply

#38
Ziet er uit als een hele dikke vleugel ja! Ik geloof dat er dezelfde staat op de witte baleno van Gimpy. En dat staat dus echt wel heel erg dik!39
Reply

#39
Als ie met verhoogde aansprakelijkheid (Staat op verzendbon) is verzonden op de TNT/TPG verhalen! Hier is niet netjes mee omgesprongen!

Flinke scheur. Goed schuren tot lak eraf is en dan met polyester hars aan de gang. Vrij voorzichtig aan de gang er mee. Daarna veel schuren, dan moet het wel mooi worden.

Succes ermee!

Geen Suzuki meer.
Reply

#40
Het gaat helemaal goed komen..gaat tijd kosten maar dan heb je ook wel wat.

Ben vanavond begonnen met schuren en lichtjes uitveilen om wat meer "draagvlak" voor de polyester en plamuur te hebben.

Ik zal morgen een project pagina starten..misschien wel ff leuk (ook voor mezelf)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.