2din radio inbouwen in grand vitara '03
#1
Hallo

Ik heb onlangs een mooie grand vitara (2003) gekocht alleen had de vorig eigenaar de standaard radio er uitgehaald en een losse radio terug gelegd....
Dus zat ik met een groot gat nu kan ik een frontje kopen en de radio plaatsen of een 2din radio erin zetten ( lijkt wel mooier)...

Voordat ik überhaupt de zaag in het front ga zetten heeft er iemand ervaring mee of heeft dit al zelf uitgevoerd. of is het verstandiger om een los 1din frontje te kopen?

Groeten

Rudi
Reply

#2
Ik weet dat je bij de dealer een radio met schermpje kan kopen, kost wel minimaal 500, ook zijn er frontjes te koop waar je een 1din radio kan monteren, of deze ook in 2din formaat verkrijgbaar zijn voor jou auto durf ik niet te zeggen....
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#3
(11-03-2015, 13:26)SuperSwifferd Wrote: Ik weet dat je bij de dealer een radio met schermpje kan kopen, kost wel minimaal 500, ook zijn er frontjes te koop waar je een 1din radio kan monteren, of deze ook in 2din formaat verkrijgbaar zijn voor jou auto durf ik niet te zeggen....

Dank voor de reactie maar € 500,= vind ik wel veel geld en een "1din front" is een optie zoals ik in mijn verhaal ook al zei.
een front voor 2din is er volgens mij niet, vandaar mijn tweede vraag, omdat het niet een "rechthoekig gat " is wie er misschien zelf had geprobeerd een 2 din radio er in te plaatsen en hoe het hem / haar ( blijven oppassen met het feminisme Tongue 39 ) is vergaan..
Reply

#4
Deze modellen hebben af-fabriek 2DIN formaat radio. Als je 1DIN radio erin wil, kan je een 1-DIN inbouwvakje kopen, die zet je dan onder je radio. Kost 10 euro en is volgens mij te bestellen via Conrad.
Heb ik ook gedaan bij mijn X-Trail, ziet er keurig uit!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.