vraag voor de camco inbouwers (probs met deurkontacten)
#21
Quote:Originally posted by eagle
OK gister deee alles het eindelijk perfect en vandaag ook tot ik naar amsterdam ging :S ik hat me auto in ze versnellings laten staan (DOMMMMM VAN ME) en vervolgens is de auto uitzichzelf gaan starten :S iemand een iedee waardoor dit kan komen ?
O met als gevolge dat ik vervoglesn mt me linker licht unit en me bumper en me spatboard tegen een hek aan stond Unhappy kort om nieuwe spatboard en een goede reden voor en nieuwe bumper en ja niewe lichten


misschien ene idee om een microswitch op je 1e versnelling te zetten ga ik ook doen zeker voor het onzekere39 misschien de andere versnellingen ook nog wel

een gti strart namelijk gewoon door, en gaat rijden
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#22
ik zou ook de schade verhalen op Camco!!

.... als je alles goed hebt aangesloten..!! maar of je het voor elkaar krijgt....
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#23
zal niet lukken want je moet je auto niet in de versnelling laten staanstupid stupid
Het maakt me niet uit dat je auto sneller is dan de mijne.....
Ik Hardcore GAat toch harder !! Wink (nog wel)
Reply

#24
Idd auto niet in de versnelling laten staan! En als je dat wel doet dan niet op de handrem! Dan kan hij ook niet starten als je m goed hebt aangesloten!
Reply

#25
ik hjeb mn alarm vorige week donderdag opgestuurt, en kreeg vandaag ene mailtje van camco. het is een garantie kwestie en morgen heb ik ene nieuwe in huis 39 inprikken, alle overige draden weer aansluiten, en nog is proberen 42

iemand enig idee welke kleur draad ik moet hebben vanuit mn tellerunit voor het olie lampje?

en waar is dat remlicht singaal voor nodig???

merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#26
J dt weet ik Tongue paars aan de rechter konnektor en welke vna de 2 paars weet ik alleen niet
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#27
mk2 of mk3? ik heb hier idd een tellunit ligge, en hij zit id op de rechter connector. 5e draad van rechts om precies tezijn

merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#28
O .. laat maar ik heb check engen lampje genomen in plaats van olie druk kort om tis dus niet die
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#29
Quote:Originally posted by JerryR

en waar is dat remlicht singaal voor nodig???

Voor het anti car jacking systeem...

Als je rijd sluiten de portieren automatisch wanneer je remt.... 1 keer uiteraard.... Als je dat niet wilt dan gewoon niet aansluiten.
TE KOOP : € 3800,- !!! Oei wat goedkoop daar ga ik spijt van krijgen....

[Image: avatar.jpg]

wel zonder sound te koop hehehe..
Reply

#30
Quote:Originally posted by JerryR
en waar is dat remlicht singaal voor nodig???

Is idd voor anti-carjack. Als je deze functie niet wil kun je m uitzetten. Ik zou t draadje wel aansluiten want volgens mij is hij voor meer dingen. Als ik m remote start en ik stap daarna in en rijdt weg dan gaat de afstandsbediening een paar keer piepen zodra ik de eerste keer rem. Dan weet ie dus dat je rijdt. Dus volgens mij moet je m daar ook voor aansluiten anders gaat je motor na 10 of 20 minuten uit (ligt eraan wat je hebt ingesteld).
Reply

#31
zou idd goed kunnen maar dat weet ik niet want ik heb de remote start functie niet geinstalleerd...
TE KOOP : € 3800,- !!! Oei wat goedkoop daar ga ik spijt van krijgen....

[Image: avatar.jpg]

wel zonder sound te koop hehehe..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.