Leroy's Baleno
#41
Thanks iedereen, we zijn erg blij!

We zijn net terug van Luxemburg en de auto heeft flink wat kilometers mogen maken daar.
Lekker gescheurd door het landschap en het leek wel of hij het naar zijn zin had haha (En ik ook xD)

Naja, voorlopig komen er (zoals het er nu naar uit ziet) geen ''grote'' aanpassingen meer aan Unhappy
Maar, je weet het nooit...
Ik heb gemerkt dat de achterkant wel wat hulpveren kunnen gebruiken, met wat spullen achterin of mensen op de achterbank leunt 'ie aardig achterover. Ook op de foto, liggen de oude wielen in de achterbak.
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#42
Dat doorliggen achter herken ik wel uit de tijd dat ik ook zo'n Baleno reed. Ik gebruikte rubber veerblokken, zoals deze (voorbeeld)

[Image: DSC03356.jpg]

Dat help best wel goed en kost bijna niks in de accessoire handel.
Reply

#43
Setje hulpveren heb je voor 100 euro en ze zitten er met een uurtje op het gemak werken onder.
Heb ze ook op de Liana gezet nu er een gastank achterin ligt. Ideaal i.c.m. de kofferbak vol, vouwwagen erachter en de kids erin.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#44
Geen last van bij mijn Baleno Tongue
Reply

#45
Toch maar besloten om Heavy Duty hulpveren achter te laten monteren.
Hij zal genoeg te verduren krijgen met een baby/verhuizing/aanhanger/caravan etc.

De remmen beginnen te piepen, de schijven en blokken raken op, dus die ook gelijk maar meenemen.
Hij moet wel veilig blijven!

De volgende update wil ik wat aan het uiterlijk doen, maar wat?
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#46
Hier op het forum staat nog een bumperlip te koop, die kans krijg je niet snel nog eens.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#47
Hmm, is een leuk ding, alleen verkeerde kleur?
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#48
Dan spuit je m?34 laten doen +-100€
Busjes laten mengen en zelf doen, op de goede manier(dus primer schuren blanke lak etc) +-35€
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#49
De achterkant staat weer wat hoger, ziet er gelijk minder ingezakt uit Smile
Nieuwe Heavy Duty hulpveren zijn geplaatst, dit is voorlopig het laatste ''grote'' wat er aan gebeurt, het wordt nu volop sparen voor de kleine die er aan komt, maar met deze upgrade kunnen er genoeg spulletjes achterin gegooid worden! Tongue

Technisch is hij nog in orde, daar hoeft voorlopig niks aan gedaan te worden gelukkig.

Toch blijft het leuk om optisch nog wat kleins te doen...

[Image: Foto540-HRSIAXMX.jpg]
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#50
Optisch wat doen? Wat dacht je van wassen34

Staat goed op z'n poten zo! Weliswaar wat hoog, maar in ieder geval mooi voorkant ietsje lager dan achter.
Reply

#51
Hahhahaha, dat krijg je er van, rijden door de polders, overal dat klote blubber! stupid
Ik moet 'm altijd wassen als ik bij Jasper vandaan kom 42

Hij is idd wat hoog ja, maar achter lag hij erg laag, met wat mensen achterin vaak zat dat we over een drempel/uitrit reden dat 'ie op z'n trekhaak zat.

En voorkant wat lager staat veel mooier vind ik!

Maar je snapt heus wel wat ik met optisch bedoel 34 haha
Misschien achter blinderen? Tongue
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#52
Goedemiddag mensen!
Is alweer even geleden dat ik wat gepost heb, het was zo druk met allerlei dingen dat ik andere minder aandacht kon geven.

De Baleno rijdt nog steeds goed, merk alleen dat de koppeling eraan zit te komen.

Vanaf 1 juni rijd ik een auto van de zaak en is de Baleno eigenlijk "overbodig"
Als er iemand geïnteresseerd om hem voor een zacht prijsje over te nemen ( Denk zo €500,- a € 600,-) hoor ik het graag.

Ik zal het verder in de verkoopad verder toelichten aangezien ik nog foto's moet maken en nu op vakantie ben.
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#53
Bal is verkocht.
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.