Beurtje, foto's en filmpje van de 1.6!
#1
Yoyoo!
Vorig weekend effe een beurtje gedaan aan de swiffer. Verder nog de nokkenaskeringen, wiellagertje en n ashoes. De gti remmen nog effe gemonteerd
En als we toch bezig zijn meteen maar effe het kleppendeksel gepoedercoat.
Van de zomer wou ik de auto van buiten nog een beetje opknappen, heb hier en daar wat roest aan de bodem en wat deukjes. Maar dat komt wel als het weer wat beter wordt haha!
En hier het resultaat!

[Image: 1EYEUrS]
[Image: 16SWYEV]
[Image: 16SXmDe]
[Image: 16SXMts]
[Image: 16SVVEZ]

Natuurlijk effe getest en hier kun je zie hoe die loopt! (Op het einde zit ik net iets over de 160 in 3e gang, in de 4e gaat ie door tot 200!)

http://youtu.be/gb5xtBxlPcM

Groetjuuhs!
Reply

#2
wat voor bak heb jij dan? mijn bak gaat tot 145-150 in zn 3...
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Nice! Wat voor bak zit daar aan vast gebout?
Ik heb er ook aan gedacht (ooit) om een G16B in een Swift te lepelen maar het benzineverbruik valt zo tegen 34
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#4
De bak komt van de 1.6, ik moet alleen nog wat pktjes erbij gaan toveren want als ik m naar de 5 gooi bij 200 gebeurt er niet veel meer terwijl ik nog bijna 2500rpm overheb haha. Binnedoor zuipt ie wel maar op de snelweg is ie best zuinig! Laatst nog 500km op n tank gemaakt!
Reply

#5
Ja de 5e versnelling is niet gemaakt om nog veel verder door te trekken, die van n GTI bak daarintegen wel geloof ik.. 5 is meer een overdrive bij 'normale' autos hahaha XD Mijn Swift gaat in zn 4 naar de 175 maar in zn 5 zaktie terug naar de fabrieks-gespecificeerde 165km/u Tongue Balen mja ik rij toch nooit harder dan 120 XD

Mijn Vitara zoop tussen de 1op8 en 1op12 ongeveer, maar wel op dikke modderbanden dus dat scheelt misschien!
Wel echt een mooi project man! Wanneer komt de DOHC turbo versie? Tongue
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#6
(11-02-2015, 21:06)Skooij Wrote: Ja de 5e versnelling is niet gemaakt om nog veel verder door te trekken, die van n GTI bak daarintegen wel geloof ik.. 5 is meer een overdrive bij 'normale' autos hahaha XD Mijn Swift gaat in zn 4 naar de 175 maar in zn 5 zaktie terug naar de fabrieks-gespecificeerde 165km/u Tongue Balen mja ik rij toch nooit harder dan 120 XD

Mijn Vitara zoop tussen de 1op8 en 1op12 ongeveer, maar wel op dikke modderbanden dus dat scheelt misschien!
Wel echt een mooi project man! Wanneer komt de DOHC turbo versie? Tongue

Thanks!
De next step is iets voor volgend jaar van de winter!
Dan heb ik door het jaar heen ook de carrosserie en het onderstel klaar!
Reply

#7
Ik begrijp dat deze plannen niet meer doorgaan? Cry
Jammer hoor. Kan je misschien wat meer vertellen over waarom?Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.