Tyre Stretching
#1
Iemand ervaring toevallig met stance,
iemand die het kan?
Reply

#2
wat wil je nou precies? getrokken bandjes? beetje bandenboer kan dit wel volgens mij 37
http://www.tyrestretch.com/ hier kun je een beetje zien hoe het eruit zal zien!

zelf vindt ik dit wel een mooie maat onder een swift
http://www.tyrestretch.com/7.0_165_45_R15/
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
Zal eerst beginnen met de verlaging van je auto, een maat van me kan stretchen, 15 euro per velg inc balanceren.

165-45-15 op 7j is een mooie combo idd.
Reply

#4
hier in de buurt monteren ze gewoon Wink

175 op 8j of 195 op 9,5j zonder "truukjes"

http://www.netherstance.nl/watisstance/
39



Reply

#5
Kom maar op, kan alle banden stretchen voor jeWink
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

#6
Stance is wat anders dan tire stretch he... stance gaat om de gehele 'houding' van je auto. Flinke verlaging icm de juiste combi velgen, eventueel wat camber afhankelijk van je verlaging en soort velgen.
Reply

#7
ik zou dat niet doen, een maat van mij had dat ook en heeft met zn velg een stoepje gepakt en zn wiel stond 90graden in zn wielkast total loss verklaard...
ik vind het gevaarlijk maar je moet het ofc zelf weten. t staat wel mooi Tongue
Reply

#8
Geen stoepjes raken dan...Wink
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#9
Haha ja dat is een optie Tongue maargoed soms gaat dat per ongeluk Tongue
Reply

#10
1x, toen ik n week mn rijbewijs had n wieldop beschadigd...verder niet hoor.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#11
jaja maar als je precies met die ene x stretch wielen had is het gebeurt Tongue
maargoed als je daar niet bang voor ben dan moet je t gewoon doen ofc Wink
Reply

#12
Dat je wiel onder een hoek van 90 graden staat, lijkt me eerder een gevolg van de gereden snelheid en technische staat van de auto, dan dat een band wel of niet gestrecht is.
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#13
Inderdaad, lompe actie of ophanging volledig verrot...

Een beetje stoeprand legt niet ieder wiel haaks in de wielkast...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#14
Het was een seat ibiza cupra
En hij had zo'n uitstekende rand op z'n velg en die hapte in de stoeprand daardoor was stuurinrichting, en fusee en nog meer kapot

Hij reed niet hard
Reply

#15
Dan was dat ook gebeurd zonder tirestretch, want kennelijk heeft hij de stoep dan net ongelukkig geraakt met een hardere snelheid dan je hebt als je aan het inparkeren bent.. klinkt namelijk alsof hij de bocht is uitgevlogen.

Anyhow, we raken van het onderwerp af
Reply

#16
Ibiza Cupra ken ik wel... Fuseekogel zit daar met 3 boutjes vast. Als die boutjes los zitten trekt 'ie 'm inderdaad kapot.
Dus in mijn optiek een gare ophanging, zeker als het niet hard ging. De veer moet dit op kunnen vangen, tenzij er een element in de ophanging is dat duidelijk zwakker is.

Geloof me, we hebben een Cupra gebouwd met "ietsje" meer vermogen dan standaard, en de eigenaar heeft 'm flink op zijn lazer gegeven bij tijd en wijlen (Woerden - Wouwse Plantage binnen 25 minuten, olietemp op 110°C) , nog nooit problemen met de ophanging gehad, niet op origineel, schroefset of air.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#17
oke gaaf man!

jaa dat zou inderdaad kunnen, hij had hem ook flink hard gekieteld.. gortere turbo, intercooler, grotere injectoren bougies rvs uitlaat lichtere poulies hij had het over een formule 1 nokkenas Tongue en nog meer shit

was echt een gaaf ding hij had geloof ik op de dyno een vermogen van 260pk
Reply

#18
Flink hard kietelen maar "hij reed niet hard" Biggrin
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#19
hahahaha jaja Tongue zolang hij geen stoepjes aanrandde ging hij hard Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.