Vraag over ms bumper
#1
Hallo mede suzuki eigenaren
Ik heb een vraag hoe zit nou die ms bumper in elkaar is dat gewoon een lip die op de originele bumper zit die weer vast moet schroeven/kitten of is het gewoon een complete bumper
Reply

#2
Dat is een speciale lippenset.

Voor de Mk1/2 sedans heb ik nog een complete set liggen. (Volgens mij zelfs twee!)
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#3
Oké en wat gaat me dat kosten voor complete set ??

(02-02-2015, 19:41)The Force Wrote: Dat is een speciale lippenset.

Voor de Mk1/2 sedans heb ik nog een complete set liggen. (Volgens mij zelfs twee!)
Reply

#4
Via PB een berichtje terug.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#5
Setjes zijn zeer schaars en het dikste wat er te krijgen is voor een Baleno, verwacht het dan dus ook niet voor een paar tientjes te kunnen overnemen Wink

Het is inderdaad een lippenset die je over je originele bumpers heen zet, daarvoor moet je wel een klein beetje zagen in je voorbumper meen ik me te herinneren.
Reply

#6
Ja, dat klopt.
Reply

#7
ik zie het wel ik heb iemand gevonden met een complete set voor mijn bal ik heb er nu een gtx lip aan hangen en die schroef je vast op de bumper is dat ook zo met de ms kit of moet je ze dan kitten ???



(03-02-2015, 09:23)Pauluzz Wrote: Setjes zijn zeer schaars en het dikste wat er te krijgen is voor een Baleno, verwacht het dan dus ook niet voor een paar tientjes te kunnen overnemen Wink

Het is inderdaad een lippenset die je over je originele bumpers heen zet, daarvoor moet je wel een klein beetje zagen in je voorbumper meen ik me te herinneren.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.