nieuwe radio.
#21
visite is er nog niet om half 10 hoor, eerst 11-1 werken, daarna visite Idea
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#22
gefeliciteerd!
Reply

#23
Congratz!
Radio ziet er nice uit!
Reply

#24
bedankt iedereen ! radio ziet er netjes uit ja, niet te opzichtig met knipperende lampjes en dergelijke. ben benieuwd hoe die klinkt! (al helemaal als ik ook een goede versterker heb gevonden).
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#25
Nette radio, enne ook gefeliciteerd !
Reply

#26
hartelijk dank, inbouwen heb ik alleen nog echt geen tijd voor gehad. 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#27
Goed dat je niet voor die Caliber bent gegaan. Pioneer, Clarion en Kenwood heb ik zelf de beste ervaringen mee qua geluidskwaliteit. Mooie radio verderSmile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#28
alleen nog niet toegekomen aan montage, wacht nog even tot de zon op de auto staat. anders is er wat meer kans dat clipjes e.d. afbreken Tongue
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#29
die 20 graden doet echt geen verschil hoor
Reply

#30
Het breekt toch wel af! Tongue
Reply

#31
binnenkort maar eens beginnen dan 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#32
Je had trouwens ook een 2-din radio kunnen plaatsen, en dan dat oubollige klokje eruit slopen. Heeft Suzuki rekening mee gehouden, want een 2 din past er precies in. Misschien beetje mosterd na de maaltijd dit, maarja.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#33
1din is prima 39 2din is vaak duurder, dan heb ik liever voor hetzelfde geld een hogere kwaliteit 1din Smile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#34
Ziet ie er al in??? devil
Reply

#35
nog niet, was vooral even bezig met school. vanaf nu opzoek naar een stageplek alvast voor in september en eventueel wat ervaring daar op doen door ergens mee te lopen. denk dat ik morgen/ het weekend wel een begin ga maken met de radioSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#36
jeetje bergen geduld heb jij Wink
Reply

#37
niets overhaasten 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#38
2 pagina's vol over een radio die nog steeds niet is gemonteerd.... jullie lijken wel vrouwen, praten praten en niets doen.
Reply

#39
wachten is toch wel lastig... vandaag oude radio alvast eruit halenSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#40
ben meteen maar ff doorgegaan. de radio zit er al bijna in! de stekkers kwamen overeen, enkel had mn oude radio geen oranje kabeltje. dus was een kwestie van stekkertje in stekkertje pluggen een gaan met die banaan Idea nu nog de kabels van de versterker aansluiten, die zijn erg kort dus dat wordt ff klooien. als die vast zitten zou de radio het moeten doen. dan nog eens de dab+ ontvanger monteren en mn bluetooth, maar dat heeft geen haastSmile

wat wel een nadeel was, de oude radio kwam voor geen mogelijk los, 45min lopen kloten. toen de 2sleuteltjes aan 1kant er tussen geduwd en toen sprong die ineens wel los. toen was het in 1min gepiept

eeeennn de versterker is aangesloten!

de radio gaat aan en de zekeringen knallen er niet uit! hehe blij dat het me gelukt is Smile

geluid is super zelfs zonder subwoofer al een gigantische bass.. versterker kan ik alleen aansluiten met radio in het dashboard omdat de kabels aardig kort zijn. moet dus op gevoel. heb dus de 2kabeltjes een gaatje te hoog gestopt, vandaar dat die niet aan ging. morgen poging 2!
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.