nieuwe radio.
#81
nee voor en achter zitten sony speakertjes, hoedenplank 6x9's
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#82
(10-02-2015, 16:13)remytjuh1994 Wrote: Jup, hier ook. Met alleen een actieve sub in de kofferbak Smile

Red ik in mijn X-trail zonder subwoofer. devil
Reply

#83
Even een update wat betreft de radio. Hij werkt nog steeds super!

Echter heb ik wel een vraagje,
Het bluetooth muziek streamen werkt opzich prima op 1ding na.. Tijdens het streamen komt het geluid alleen door de voorste speakers. Het kan niet aan de versterker liggen want daar staat alleen de subwoofer op aangesloten, dan zouden alsnog de achterspeakers gewoon moeten spelen. Iemand een idee waarom het geluid niet door alle speakers komt?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#84
Ik neem aan dat je al alle instellingen van je radio hebt doorzocht?
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#85
Volgens mij is bluetooth in een autoradio van oorsprong bedoeld voor handsfree bellen, vandaar dat je het geluid alleen op de voorspeakers hoort.
Reply

#86
(27-03-2015, 18:15)Da Gamma Wrote: Ik neem aan dat je al alle instellingen van je radio hebt doorzocht?

Uiteraard.


@rob lijkt me niet dat ze je dan de keuze geven door je nummers te gaan op je radio en te gaan adverteren met muziek streamen.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#87
(27-03-2015, 21:30)swift16vrules Wrote: @rob lijkt me niet dat ze je dan de keuze geven door je nummers te gaan op je radio en te gaan adverteren met muziek streamen.

Dat kwam als eerste in me op, maar misschien heb je hier iets aan?

klik
Reply

#88
Wow oke, morgen even proberen!! Thanks rob hoop dat dit de oplossing is. Heb de radio nooit stand by staan, misschien dat ik daarom de optie nooit tegen ben gekomen! Is een radio met a2dp, oftewel bluetooth niet alleen voor spraak maar ook muziek streamen vandaar dat het vast moet kunnen.
Grootste reden is dat mn nieuwe telefoon met aux niet zo heel erg hard gaat, en als je wel hard gaat kapt die er zelfs soms mee. Daarom even bluetooth proberenSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#89
Nou, het is me gelukt hoor, klinkt mooi zuiver en kan goed hard!(en geen geklooi met snoertjes meer)
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#90
Misschien kun je ook even vertellen wat er gelukt is, dan hebben andere mensen die nog eens met hetzelfde probleem komen te zitten ook wat aan dit topic Idea
Reply

#91
Op mn kdc73dab moest ik eerst nasr bluetooth maar vanaf daar niet meteen naar settings. In bluetooth mode op het telefoontje klikken, dan settings, hf/audio en dsn van front op all zettenSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.