Suzuki Swift Sport '07 1Din autoradio inbouwen
#1
Beste,
Ik heb sinds vandaag een suzuki swift sport uit het jaar 2007, nu wil ik alleen een subwoofer erin plaatsen en een andere radio omdat de standaard radio niet eens een usb of aux aansluiting heeft... Nu heb ik gezien dat je wel van die 'frontjes' hebt die je in je dashboard kan plaatsen maar ik kan ze nergens vinden. Iemand die dit wel eens heeft gedaan en of tips heeft voor mij? Ik wil van de standaard radio naar de Caliber RMD571 met klapscherm erin plaatsen.

Graag hoor ik wat van jullie, eerste autootje haha!

groeten Dylan
Reply

#2
leuke eerste auto! stiekem wel beetje jaloers 42 is er een reden waarom je voor caliber heb gekozen?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
(16-01-2015, 19:49)swift16vrules Wrote: leuke eerste auto! stiekem wel beetje jaloers 42 is er een reden waarom je voor caliber heb gekozen?

Jaa klopt echt een leuke wagen! Naja goedkoopste ongeveer en een maatje van me heeft hem ook gehad dus vandaar, nu alleen nog inbouwen...
Reply

#4
Welkom! zal wel goed gaan bevallen denk ik die sport ..ik heb er ook 1 (2007) die ik met plezier rijdt. Heb zelf geen ervaring met andere radio. Ik heb de fabrieksradio mp3 met navigatie
39



Reply

#5
zeer grote kans dat ik deze radio ook eens ga proberen...42
krijg m voor mn verjaardag, ben benieuwd.
verhalen zijn er goed over. !
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#6
Bij de dealer of een goede caraudiozaak kunnen ze je helpen aan het juiste inbouwframe en adapterset voor de iso kabel en evt stuurwielbediening.

Zelf zou ik niet voor Caliber gaan, want de geluidskwaliteit is veeeeel slechter dan andere merken als Alpine, Pioneer en Kenwood. Als je wat budgetvriendelijker een goed geluid wil, zou je kunnen kijken naar JVC of Clarion.
Reply

#7
ligt er ook een beetje aan wat je wilt natuurlijk. er zijn er ook die zeggen dat het geluid perfect is (ookal lijkt me dat iets te positief).
als de hu alleen 4kleine speakers aanstuurt kan ik mn 6x9's en sub gewoon aansturen met een goede kwaliteit versterker. overigens zijn de specs van de caliber middelmatig te noemen. bijvoorbeeld een s/n ratio van 90+db en 4x25w rms vermogen zijn best aardig. alleen de instellingsmogelijkheden zijn wat meer beperkt dan bij klapschermen van pioneer e.d.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#8
Het basisgeluid van die merken is gewoon stukken beter dan van Caliber. Daar doen instelmogelijkheden niets aan af. Als ik in mijn Swiftje mijn Alpine headunits verwissel hoor ik het geluidsverschil al zonder instellingenaan te passen. De klank is in de basis al beter door een beter loopwerk en andere electronica.

Ik heb vaak genoeg mindere kwaliteit radio's vervangen door simpele modellen van een beter merk met direct enorme verschillen.

Als ik de topicstarter was zou ik nog ff doorsparen voor iets beter spul, maar dat is slechts mijn advies. Wink
Reply

#9
hmm misschien toch even kijken voor een "normale" kwaliteitsradio.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.