[HOW-TO] Trekhaak monteren
#21
(13-04-2018, 09:52)Leibniz Wrote: Waarom zou je garantie verliezen?Zolang je alles netjes aansluit en het werkt?Dus ga niet met scotchclips ed werken,maar netjes solderen en hoef ik niet uit te leggen. Wat wel misschien nodig is dat de trekhaak 'aangmeld' moet worden, weet ik niet anders gaan er allerlei lampjes branden ed. Weet niet of dat bij Suzuki tegenwoordig ook zo is als bij sommige andere merken.Zitten er sensoren op? Dan wel even zorgen dat de afstand voldoende is tussen trekhaak aan weerszijden en de sensoren.

Bedankt Leibniz voor de snelle reaktie, er zijn geen sensoren aanwezig.
Wat ik natuurlijk graag zou weten is of het inderdaad nodig is of de trekhaak moet
aangemeld worden. Het zou niet prettig zijn als ik nadien naar de garage moet gaan
om dit te laten doen nadat ik de trekhaak zelf geplaatst heb.
Misschien zijn er nog andere leden die op deze vraag kunnen antwoorden.
Dummy
Reply

#22
Nou een buurman heeft een peugeot, en die heeft zelf trekhaak erop gemonteerd.Is naar de dealer geweest, aangesloten aan computer en ingegeven, heeft een klein bedragje betaald of is service geweest. Eerlijk gezegd denk ik dat dat bij Suzuki niet hoeft dat aanmelden, zou me zééér verbazen
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#23
Iemand al eens een trekhaak gemonteerd op een Swift uit 2011-2017? Bij de trekhaakboeren lees je verhaal dat een onzichtbare Bumperuitsnede nodig is. Zijn de overige statuten hetzelfde als bovenstaand?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.