Speakers in de zijpanelen
#1
Hallo forummers, ik wil graag speakers in de zijkanten bouwen bij de achterbank en nu was de vraag: Maakt het iets uit of ik 13cm (ongeveer de originele maat voor achter het roostertje in de zijpanelen) of 17cm (dit betekend dat het roostertje niet helemaal voor de speaker zit en het zijpaneel geluid tegen houdt) speakers er in zet? Want bij de grotere speaker zit het plastic zijpaneel ervoor, en ik weet niet of je dit heel erg gaat merken qua geluid en/of trillen.
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#2
kijk eens in mijn wie is wie (http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...#pid507265)
misschien is dit een idee (bericht #27) ? Idea er zijn meerdere die dit zo hebben opgelost
Reply

#3
Dat was niet de vraag Idea

Ik verwacht niet dat je een dramatisch geluidsverlies gaat ervaren, maar optimaal is het natuurlijk nooit. Trillen zal je misschien met een snelle kick-bass wel wat ervaren, maar echt trillen komt pas vanaf lagere frequenties. Dat is wel op te lossen met goed vastzetten van je zijpanelen.
Reply

#4
maar zo krijg je wel de speaker in het midden achter het roostertje.. en ook niet een één of ander getril Smile
Reply

#5
Naar mijn weten valt die 13 cm ongeveer in de hoek van het plaatwerk richting de gordel, wat betekend als je een grotere speaker pakt dat het roostertje dus niet in het midden van de grotere speaker zit. Zoals dit dus:

[Image: caMDCgS.jpg]
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#6
Ik zou ook je zijpanelen met die demping bekleden
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#7
(05-01-2015, 19:19)Jordi Wrote: Ik zou ook je zijpanelen met die demping bekleden

Ook het deel waar de grotere speaker achter zou vallen?
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#8
Nee dat deel dan niet nee.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#9
Okee dan ga ik voor de 17cm speakers voor achter de zijpanelen, updates zal ik plaatsen in mijn wie=wie. Iedereen die hierop heeft gereageerd, bedankt! En nu mag hier een slotje op wat mij betreft 39
[Image: rm7vFv2.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.