Probleem uploaden foto's?
#1
Hoi allemaal, ben net nieuw hier.
En heb zojuist een kleine discussie aangemaakt bij; wie is wie.

alleen als ik foto's upload, komen ze niet bij de thread te staan?

geprobeerd via; mijnalbum/imageshack/photobucket.

heb de afbeeldingen ook nog eens extra verkleind, maar wil niet helpen.

[Image: IMG_3034_zpsd95606f2.jpg.html?filters%5Bus...sort=1&o=3]
[Image: IMG_3035_zps871329d2.jpg.html?filters%5Bus...sort=1&o=4][Image: IMG_3033_zps765d85ca.jpg.html?filters%5Bus...sort=1&o=6][Image: IMG_3030_zps825b720c.jpg.html?filters%5Bus...sort=1&o=9]

zoals dit bedoel ik. Puzzled

iemand suggesties, hulp?
Reply

#2
gebruik tinypic eens, daar upload je de foto, kan de maat waarin je hem wilt vooraf selecteren (ik doe altijd 640x480) en om het hier te posten hoef je alleen de link van forums and messageboards te kopieren. gebruik altijd tinypic en werkt prima.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#3
(04-10-2014, 10:14)swift16vrules Wrote: gebruik tinypic eens, daar upload je de foto, kan de maat waarin je hem wilt vooraf selecteren (ik doe altijd 640x480) en om het hier te posten hoef je alleen de link van forums and messageboards te kopieren. gebruik altijd tinypic en werkt prima.

oke bedankt voor de snelle reactie! Ik ga het meteen proberen.

Kan ook al geen avatar/handtekening uploaden. Kan het zijn dat de aministrator mij nog moet accepteren ofzo?
Reply

#4
Heb je de knop rechts boven al eens geprobeerd?
Daar hebben we een korte uitleg over het plaatsen van afbeeldingen:
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...elp&hid=10
(ja de afbeeldingen die daarbij staan moeten nog worden aangepast.)
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#5
zelfde verhaal , uploaden bij tinypic en linkje plaatsen bij adres avatar. als het goed is kom je dan een heel eindSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#6
Ah, kijk eens! Resultaat. Ik heb al afbeeldingen kunnen uploaden bij het voorstellen.
alleen de avatar is nog een misterie. Heb het ook via tinypic geprobeerd. maar krijg dan de melding dat de url niet goed is, en via bestanden doet hij het ook niet. Daar is de avatar 100x75 (9,75kb) dus dat zou eigenlijk wel moeten kunnen.
Reply

#7
deze kan wat mij betreft opslot
[Image: 34hi3go.jpg]

Suzuki swift 1.0 GLS 53 pk 1995
[Image: 701010.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.