Superswifferd's Red Mk5 3drs
#1
Na enige jaren in een Mazda hebben te gereden (en heel veel problemen ) word het nu weer eens tijd voor een suzuki!

Wie ben ik?

Ik ben Dylan, wonend in het westland en 21 jaartjes jong. De laatste paar weken ben ik voor een net swiftje aan het kijken, nou heb ik er een op het oog. Een Suzuki Swift uit 2002 met een 1000cc motortje in de kleur rood!

Nou heb ik mezelf al ingelezen over verlagingen. De standaard verlagingsveren is mij nog steeds te hoog en nou zag ik dat @Mitch hier van het forum een schroefset passend heeft gemaakt. Dit wil ik dus ook!

Maargoed eerst maar een swift Smile
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#2
waarom een 1000cc als ik vragen mag?
verder welkom terug!
Reply

#3
(29-09-2014, 12:06)swift16vrules Wrote: waarom een 1000cc als ik vragen mag?
verder welkom terug!

Die staat nog heel goed in zijn lak, de prijs staat mij aan, en het gaat om een mk5 met dat nieuwere grijze bekleding wat 100x mooier is dan al die flipflop bekleding!

En het word groote deels gebruikt voor woon werk verkeer ( 20km per dag? ) dus red ik me wel met een 1-litertje!

Toekomstige plannen:

-Custom schroefset
-gti sideskirts
-pioneer klapscherm
- plasma tellerplaten
-dikke audio setup
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#4
Leuk! Welkom
39



Reply

#5
Zaterdag middag ga ik voor het autootje kijken! Ben benieuwd Smile
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#6
Welkom! Mitch is niet de enigste die dat heeft gedaan Smile zijn hier een aantal mensen die je daarmee verder kunnen helpen. Als er vragen zijn, dan hoor k het wel Smile
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#7
Ja jou gti mocht er ook wezen wilco! Zaterdag ga ik voor het autootje kijken dus hopen dat het wat is Smile thuis heb ik al enige dingen liggen zoals Pioneer klapschermpje, 6000K Xenon etc
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#8
Welkom terug! Smile

Kheb hier nog een stel schroefpoten in mn box liggen met veren van golf 2, pasgemaakt naar golf 3.. niet in al te denderende staat, was voor mij ff te kijken of t wel ging passen.. mag je voor 2 tientjes hebben :p

is alleen voorkant trouwens, achterkant moet ik nog (steeds) wat op verzinnen :p
Reply

#9
Top! Smile dan kom ik ze wel ophalen als ik me autootje heb, dan kan ik gelijk de jouwe bekijken :p, ik las dat jij de achterste veren had ingekort. Kreeg je nog last van bijgeluiden?
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#10
Leuk! Heb zelf ook een mk5 1.0 summum gehad (dus met die luxere stoeltjes). Kan wel zeggen dat de mijne behoorlijk onzuinig was, mede omdat ik gewoon goed met het verkeer mee wou komen en haalde in de stad gemiddeld 1 op 12 en mn zuinigheidsrecord was 1 op 15,5 met meer dan de helft snelweg. Viel mij behoorlijk tegen. Wel prima autootjes Biggrin! Als je de kans hebt zou ik misschien voor een 1.3 16v kijken want dat rijdt toch echt vele malen lekkerder! met die 1.3 haal ik nu gemiddeld 1 op 14 Puzzled en heb al 1 op 16 gehaald met snelweg. Lag waarschijnlijk net aan mijn karretje hoor Wink

Succes ermee!
Reply

#11
Of het nu een 1.0 is of een 1.3 maakt mij niet heel veel uit....ben toch een oude lul rijder Biggrin en waar ik nu voor gaat kijken bevalt mij heel erg! Rood, mk5 en mooi interieur en de prijs valt ook mee + dat ik mijn oude auto kan inruilen! Smile
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#12
Dan zou ik het zeker aanraden! Is het die in Veenendaal? die ziet er iig netjes uit op de achterbank na !

Edit: staat ook een rooie in denhaag, zal die wel zijn. Alleen jammer van dat zijscherm!!
Reply

#13
Juist die rode in denhaag.... wat is er met het voorscherm? Ik heb gebeld met die zaak en die zeiden dat die geen schades had op kleine krasjes mischien na!

Maar voor de rest leuk autootje he die rode? Biggrin
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#14
[Image: cn4YZP.png]

Denk dat er een flauwe deuk in zit, bij het knipperlicht dus klopt de belichting niet, misschien er nog wel helemaal uit te halen ook! Verder ziet hij er echt nog strak uit. Vergeet niet goed bij de dorpels te kijken. Mijn oude mk5 had ook al beste gaten erin. (dus onder je portier in de bodem)

Verder altijd leuk nieuwe mk5'jes op het forum!
Reply

#15
Ja ik ben benieuwd.... zaterdag ga ik kijken en zal ook wat duidelijkere fotos maken! Dus ik hou jullie op de hoogte Biggrin
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#16
Jongens, ik ga zometeen al kijken bij het swiftje! Biggrin
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#17
En ik heb de swift! Wat een leuk karretje joh Biggrin hier en daar wat plekjes maar dit is allemaal te verhelpen. Morgen word er een Pioneer klapschermpje gemonteerd en word de auto gepoetst!

Enige minpuntjes :

Krassen op bumpers ( in de toekomst laten spuiten dus )
Lak ietsie pietsie verweerd ( word morgen gepoetst! )
Kleppendeksel pakking zweet een beetje, deze word ook vervangen!
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#18
fotooooosSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#19
Hier even 2 fototje die ik snel heb gemaakt vanmiddag!


[Image: Foto650-MWYT4LSO.jpg]

[Image: Foto650-VHSIUHX3.jpg]

Rijd heel leuk zo een 3-pittertje Biggrin wel nog een zwabber op de weg als je het vergelijkt met mijn oude auto haha Tongue

Voor de opvallende kijker, zie je dat er op de achterbumper een flinke kras zit! eerst maar is kijken of het autootje goed blijft rijden, dan pas word die opnieuw gespoten! (en ja nog steeds die schoonvader die autospuiter is! Biggrin )

Morgen volgen de rest van de fotos!
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#20
kan die leuke prijsjes maken voor forumleden? 42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.