Yatour MP3 Interface.
#1
Heeft er iemand hier ervaring met de Yatour MP3 Interface.
I.c.m een PACR07 radio?
This Driver is a Diver.
Reply

#2
Nee maar ik neem aan dat je wil weten hoe je 'm aan moet sluiten op de fabrieksradio?
Zo te zien kun je m gewoon met het stekkertje wat eraan zit achter in je radio aansluiten, maar dat heb ik ook maar HIERZO gelezen Smile
Wat betreft wegwerken; misschien kun je 'm in het handschoenenvakje kwijt als je ergens een klein gaatje maakt voor het kabeltje!

Maar als je meer functionaliteit van je radio wil, waarom dan geen nette 2DIN autoradio met ingebouwde mp3 ondersteuning en usb+aux ingangen?
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#3
(15-08-2014, 00:20)Skooij Wrote: Nee maar ik neem aan dat je wil weten hoe je 'm aan moet sluiten op de fabrieksradio?
Zo te zien kun je m gewoon met het stekkertje wat eraan zit achter in je radio aansluiten, maar dat heb ik ook maar HIERZO gelezen Smile
Wat betreft wegwerken; misschien kun je 'm in het handschoenenvakje kwijt als je ergens een klein gaatje maakt voor het kabeltje!

De pagina achter je link had ik ook al gevonden.
Het gaat me meer om gebruikers ervaring.
Wat de plaats van in bouwen betreft, handschoenvakje van een SX4 is niet echt stevig. Dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.
Maar onder de radio zit wel een vakje waar hij in zou passen.
This Driver is a Diver.
Reply

#4
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar als het doet wat het belooft heb je een prima toevoeging op de fabrieksradio (wat evt de doorverkoopwaarde ten goede kan komen), de bediening zou hetzelfde moeten werken.
Het enige punt is dan inderdaad: waar ga je het kastje en de ipod laten? Maar dat is zo opgelost Smile
Zo te zien hoef je niet met je ipod te kloten tijdens het rijden, dus ik zou zeggen ga ervoor 39
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

#5
Ik heb een Yatour in combinatie met een pioneer (ANH-P9R) autoradio. De pioneer herkent de yatour als een cd-wisselaar, waar ik op een sd-kaartje 6 mappen (6 cd's) maak met elk 99 nummers er in. Het sd-kaartje zit in de Yatour, maar je kunt ook een usb-stickje gebruiken. Er zit ook een line-in op voor een analoge muziekbron.

Ik vind het een fijn apparaat, heb veel plezier ervan. Apparaatje zit weggewerkt in het dashboardkastje.
Reply

#6
Heb sinds vorigeweek vrijdag de Yatour in de auto en moet zeggen.
Alles wat ik er over gelezen heb klopt.
Het is een fijn apparaatje.

Heb hem hem weg gewerkt in het afsluitbaar vakje onder de airco bediening.
This Driver is a Diver.
Reply

#7
ik heb ook de yatour interface in mijn honda accord zitten.

werkt super, niet overdreven grote geheugenkaarten gebruiken en idd een aantal mapjes maken.

voor me toyota en swift waar beide een pioneer inzitten heb ik het nog niet geprobeerd maar zal prima werken.

ik heb het gekocht bij een kennis van me die een webshop heeft met dit spul.

die stuurt mensen met een peugeot of citroen naar me om de auto en radio te programmeren zodat de yatour gaat werken.
de dealer krijgt het vaak niet voor elkaar ZzzzZzzzPuzzledPuzzled

maar goed, ik vind ook prima spul.
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#8
Ik heb sinds kort een Yatour in de Mazda, werkt prima inderdaad! 39

Ook gelijk de Bluetooth module erbij gedaan, heb je gelijk een carkit. En het enige wat je ziet is de microfoon.


Bedankt voor de tip! 39
Reply

#9
Moest je bij de mazda nod een aantal pinnen om solderen?
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#10
Nee hoefde bij mij niet.

Ik geloof bij Mazda's nieuwer als 2008 ofzo, dat er een een jumper geplaatst moet worden in de radio? (Begreep ik op de website...)
Reply

#11
Er komt zeer waarschijnlijk binnenkort een andere gezinsauto en daar wil ik misschien ook zo'n Yatour adapter inzetten.

Zijn er ook mensen die hun Ipod er op hebben aangesloten? Hoe werkt dat met het zoeken van nummers? Kan dat gewoon op de normale manier via artiest of album?
Reply

#12
Ik heb nog een yatour systeem liggen. iemand interesse? Is nieuw en nog nooit gebruikt... pm bij interesse bitte Smile
[Image: avatarpup.jpg]
Reply

#13
Goedemiddag dames en heren van de suzukiclub. Ik zit met een vraagje. Denk plaats hem hier i.p.v. een eigen topic, gezien het toch gerelateerd is aan het onderwerp van dit topic.

Ik ben sinds een weekje eigenaar van een 2007 suzuki swift sport. Geen wilde plannen, wou alleen graag een (usb/)aux ingang op mijn radio hebben. Wil geen andere radio monteren, dus aan het zoeken gegaan. Kom je op een connects2 of yatour set. Betreft de montage geen vragen, dit is duidelijk n.a.v. dit forum Biggrin
Ik vroeg mij alleen af of mensen hier ervaring hebben met één van de twee in combinatie met spotify op hun telefoon. Is het mogelijk met de stuurbediening door de afspeellijst te bladeren of is dit een brug te ver?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt voor de moeite. MVG Rick.
Reply

#14
Zo ver ik weet moet het in ieder geval met de Yatour kunnen d.m.v. de Bluetooth optie.

Hier vind je een overzicht van Yatour en andere merken.
http://www.motrade.nl/index.php?action=page&group_id=68
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.