Suzuki Swift op LPG G3
#41
Ah verwarrend. Daar staat idd 16v. In z'n handtekening staat Swift GS, en 16v's kenden die uitvoering niet meer, wat dus 8v zou betekenen.

Maar ook dan vind ik 1;10 een waarde die erg gulzig is. Ik rijd op benzine, zware 16 inch, sportieve rechtervoet en open luchtfilter alsnog 1:15.
Reply

#42
Swift GS is altijd 8v geweest. Mk1, mk2, mk3, mk4. Mk5 heeft geen GS uitvoering gekend. Mk6 is 16v.
Reply

#43
Jep en zo ver ik weet bestaat er ook geen mk6 GS al kun je op marktplaats er vast 1 vinden Smile Smile (ook geen mk7/8).
Laatste tankje met mijn gti haalde ik de 1 op 14 niet. Dat was ook een tegenvaller Smile
39



Reply

#44
(03-02-2016, 11:18)Tomswiftswiftswift Wrote: Jep en zo ver ik weet bestaat er ook geen mk6 GS al kun je op marktplaats er vast 1 vinden Smile Smile (ook geen mk7/8).
Laatste tankje met mijn gti haalde ik de 1 op 14 niet. Dat was ook een tegenvaller Smile

de just heeft een keer 1:14 gehaald 42 als je sportief doet is 1 op 10 ook wel te halen.
voor ieder probleem is er een beun oplossing.
Reply

#45
Ok, ok, jullie hebben gelijk, zo beter? Wink

Ding staat nu bij LPG inbouwen Nieuwenhuizen in Rogat, die gaan kijken wat er mis is. Lijkt erop dat er iets niet goed gaat vanuit de aansturing van de LPG computer.
Suzuki Swift 1.3 16v op LPG G3, dat rijdt als een trein, maar dan goedkoper!
http://smartglassestechnology.com
Reply

#46
Zo, hij is weer terug, defecte LPG computer en Injectorrail. Die laatste is stuk gegaan omdat ik de filter niet vaak genoeg had vervangen, dacht dat dat elke 60k moest ipv 20k :')

Die Nieuwenhuizen weten in ieder geval waar ze mee bezig zijn. Meerdere LPG inbouwers gebeld die allemaal zeiden: kom maar langs als ie goed rijd op benzine... Juist, dat was juist het probleem. Dit was de eerste die zei: kom maar langs dan kijken we eerst wel even waar het probleem precies zit.

Ik kan in ieder geval m'n tank weer vol gooien voor minder dan twee tientjes! Smile
Suzuki Swift 1.3 16v op LPG G3, dat rijdt als een trein, maar dan goedkoper!
http://smartglassestechnology.com
Reply

#47
We zijn nu een lekkere poos verder. Ik ben benieuwd hoe het met je LPG Swiftje gaat?
Alto 1.0 '98 --> Swift GLS Globe 1.0 '98 --> Citroën C1 1.0 '05 --> Mercedes E190 1.8 '92 -->Swift 1.3 16V Summum '02 --> Swift 1.3 16V Summum '03
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.