Suzuki Carry 1.3 - the A-team van :)
Ik weet niet hoe groot hij precies is, geen 65 cm in elk geval!
Ach er is onder de kap of achter de bumper ergens vast wel een plekje waar ik m kwijt kan!
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

Whahahah die toeter. Lijkt net een vrachtwagen joh Tongue
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Die toeter is inderdaad een stuk groter dan hij lijkt. Mijn motor ligt onder de stoelen, dus onder de "motorkap" is het redelijk leeg. Toch had ik de grootste moeite om hem netjes weg te werken. (daarom zit hij ook zo scheef Tongue)

Een kleinere toeter past misschien wel ergens onder de kap van een swift, kwestie van testenWink

En ja, vrachtwagen geluid daar ging ik juist voor, nu nog die dikke uitlaat eronder. Dan wordt het straks als ik ergens aan kom rijden:
"Hee daar komt een dikke getunede bak aan!" (uitlaatgeluid)
"ow nee, het is een vrachtwagen?!" (toeter)

"huh het is een te-heet-gewassen-bus" 34 (als ik de hoek om kom rijdendevil)

Er mag van mij wel wat meer gelachen worden in de wereldSmile
Reply

Hot wash only sticker ipv hand wash only op het achterruit? :')
Reply

Haha ja zoiets Tongue Ik wil sowieso nog wat leuke stickers regelen een keer.
"This sticker adds 5 hp" vind ik wel grappig
"car + sub = Smile" is ook wel toepasselijk met 2x 500 watt RMS achterin 34
Reply

Zo! Ik was mijn computer aan het opschonen en ik vond nog wat oude foto's van de Carry:

Winter 2012/2013
[Image: Carryinsneeuw3_zps19db693b.jpg]
[Image: Carryinsneeuw_zps0e3a929b.png]
[Image: Carryinsneeuw2_zps9bbc2694.png]


En afgelopen week weer een feestje gedraaid, uiteraard ging de bus stampvol 39
[Image: 2014-08-09125434_zpsa433e841.jpg]
[Image: 2014-08-09125403_zps4969ed30.jpg]
[Image: 2014-08-09125503_zps7ce305c2.jpg]
Reply

zo dat bussie word goed gebruiktSmile maar daar is ie natuurlijk ook voor gebouwdSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Goed bezig, je wagen gebruiken waar voor die gemaakt is !!
Reply

Zeker!
Ik ben lief voor hem qua onderhoud: Optijd nieuwe filters, nieuwe vloeistofjes en dergelijke. Maar uiteindelijk is het een bus, en daar moet hij ook voor gebruikt worden.

Hier nog een fototje van een verhuizing. Van studentenkamer naar grotere studentenkamer. Natuurlijk paste alles er in 1x in. Én deze bus is ideaal voor de smalle straatjes van het centrum van LeidenBiggrin


Op de vele kleine (en grotere42) krassen na, is de auto nog ongelofelijk goed. Alles werkt nog 100%. Van de centrale deurvergrendeling (die werkt op alle deuren, dus ook de schuifdeuren) tot de in-hoogte-verstelbare koplampen....

Inmiddels 80.000 km gereden in 3,5 jaar. Niets is kapot gegaan in die tijd. 39 Ik heb hiervoor 3 andere auto's gehad, en daarmee had ik eigenlijk altijd problemen.
Reply

Dat is toch wel een sterk punt van alle Suzuki's, alles blijft het gewoon doenSmile
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

behalve elektrische ramen, die doen wel kut bij de swiftjesTongue
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Klopt, mijn vriendin had een swift en daarbij schoten de ramen regelmatig uit hun sponning. De elektronica werkte trouwens wel gewoon goed.

Gelukkig heeft mijn busje 'old-skool-windy-windows' Smile
Reply

Zo! Gister weer even goed gebruik gemaakt van het mooie weer.
Ik was van plan om alleen 'even' mijn remklauwen te verven, maar toen het wiel eraf was zag ik dat de hele wielophanging wel een likje verf kon gebruiken...Zzzz

Voor:
[Image: 2014-09-04183404_zpsd619d97c.jpg]
[Image: 2014-09-04182532_zpsa976407c.jpg]
Aardig krokant Thumbsdown


NA: 39
[Image: 2014-09-04191115_zps6c0ccb13.jpg]
[Image: 2014-09-04192405_zps6ea3c91c.jpg]

2 dingentjes vielen me op.
Ten eerste, een band was aardig beschadigd. Diréct nieuwe kopen of is dit niet zo'n groot probleem?

[Image: 2014-09-04192242_zpsc8236a05.jpg]
[Image: 2014-09-04192308_zps38250b6e.jpg]


Ten 2e, mijn rem loopt best wel erg aan...Unhappy
Ik weet niet hoe erg dit is maar zonder wiel draait ie echt geen rondje als je hem een zet geeft, en met wiel remt ie ook flink af. Ik kan wel een filmpje plaatsen ter verduidelijking?
Reply

ik rij al een paar jaar met een rechterachterband met een paar van deze flinke happen er uit (op mijn swift sport). mag schijnbaar zolang je het canvas niet ziet. blijft dus gewoon heel. Mijne worden over een half jaar alle 4 vervangen
39



Reply

Oké, dat is al fijn om te weten. De banden zijn ook wel een beetje aan vervanging toe hoor, maar het is meer de vraag of ik dat morgen nog moet doen of over een aantal weken Smile
Reply

Ik heb met minder beschadiging al eens lek gereden. Wink
Reply

Ja de banden zijn aan vervanging toe. Dat was sowieso al het plan Smile
Het was meer de vraag of ik nu niet grote kans heb op een klapband.

En het aanlopen van de rem? Wat is acceptabel en wat niet? Ik heb zelf al even rondgekeken op het internet maar het is lastig te bepalen wat nou wel/niet acceptabel is...

Ja de banden zijn aan vervanging toe. Dat was sowieso al het plan Smile
Het was meer de vraag of ik nu niet grote kans heb op een klapband.

En het aanlopen van de rem? Wat is acceptabel en wat niet? Ik heb zelf al even rondgekeken op het internet maar het is lastig te bepalen wat nou wel/niet acceptabel is...

https://www.dropbox.com/s/152iqxrodn8y8l...8.mp4?dl=0

Met wiel erop lijkt hij nog wel aardig te draaien maar zonder wiel kreeg ik hem amper rond met de hand
Reply

2e auto is een feit! Ik heb de zwarte Baleno overgekocht van Zilver010. Best hoge km-stand, maar verder een prima auto. Morgen volgen er wat foto's!
Reply

nice! ga je je Carry nog verlagen? indien ja kan ik je er wel bij helpen in de garage box Wink
Reply

Plannen, plannen, plannen.devil
Ja ik wil de Carry wel verlagen, maar dat staat niet hoog op de prioriteitenlijst. Eerst maar even lekker rijden in beide wagens, tijd besteden aan mijn werk, huis en vriendin Smile

Daarna wil ik als eerste die uitlaat er eens onder hebben. Die heb ik al in de schuur liggen sinds de aanmelding hier op het forum Tongue
Verlagen/spuiten/dippen zijn allemaal dingetjes die ik wel wil doen maar dat zal nog wel even gaan duren.

Het voordeel is wel, dat de Carry nu niet meer mijn enige vervoersmiddel is. Dat betekent dat hij enkele dagen ergens kan blijven staan als eraan gesleuteld wordt. Wink

Edit:
Nog een foto'tje van de blauwe remklauw:
[Image: 2014-09-07160021_zpsee8f228c.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.