Suzuki Carry 1.3 - the A-team van :)
Die toeter mag wel degelijk hoor... Mits ie gebruikt word als toeter.. En niet voor onnodig getoeter.

En ja, mijne was ook 65cm :p

En ik kom wel naar jou toe, sleutelen voor de deur hier aan andermans auto word niet echt gewaardeerd hier in de straat :p
Reply

Ow haha dan is het precies dezelfde hoorn. Hij leek op de foto wat kleiner Tongue
Wel fijn dat zo'n toeter toegestaan is. Ongeoorloofd toeteren mag inderdaad sowieso niet Smile

Mitch, als je hierheen kan komen is dat natuurlijk super chill. Ik heb geen garage, maar wel een doodlopende straat met een aardige parkeerplaats. Daar kan dus best wat geklust worden zonder dat mensen daar last van hebben Smile

Ik heb nog een aanvraag lopen bij een lokaal bedrijf, eens kijken met wat voor een prijs die komen. Ik hou jullie op de hoogte!
Reply

ding mag denk alleen niet meertonig zijn? heb zelf 1 met 3 toeters en compressortje gehad op de scooter vroegah. maar had alleen de zwaarste toeter gebruikt zodat het een enkele toon was (wel hard)
39



Reply

Als alle 3 de tonen gelijk worden afgespeeld mag t btw weer wel.. je mag alleen geen melodiƫn hebben etc
Reply

Ja precies, dat klopt. Opzich logisch, omdat mensen dit zouden kunnen verwarren met hulpdiensten.
Al heb ik nog nooit een ambulance / brandweer gezien met de "Dukes of hazzard" tune Tongue
Reply

Zo! Dit weekend lekker bezig geweest!

Luchthoorn
Eerst was het tijd om de luchthoorn te installeren. Dat viel nog niet mee. Dat ding was een stukkie groter dan ik had ingeschat, dus het plaatsen was niet makkelijk. Uiteindelijk is het wel gelukt. Hij zit vast met 3 RVS bouten.

Foto's!
[Image: 2014-08-09165856_zps6e45a9c9.jpg]
[Image: 2014-08-09165902_zps150f26a6.jpg]

Filmpje in parkeergarageBiggrin
https://www.youtube.com/watch?v=H7WtF_GdI4E


Nieuwe tellers
De tellers komen uit een Jimny. Volgens mij zijn ze ook gelijk als die van een Alto. Het installeren was echt een eitje. Alles past precies, dus het was gewoon een kwestie van oude eruit, nieuwe erin.

Ik heb de snelheidsmeter met de GPS vergeleken, en hij wijkt ongeveer 4 km/u af bij de 50. Als ik 100km/u rijd op de teller geeft de GPS 94km/u. Dat is best prima. De toerenteller klopt (voor zover ik kan meten) ook. Ik ben er erg tevreden mee, het ziet er zoveel beter uit dan die oude teller (die was een beetje voor verziende oma's34)

Foto's:
OUD:
[Image: 2014-08-10182538_zps3f85303b.jpg]

NIEUW:
[Image: 2014-08-10183952_zps0b52acce.jpg]

[Image: 2014-08-10184008_zps5411c06e.jpg]

Kort filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=45EGv20dGL8
Reply

vette upgrade! vooral die tellersSmile een auto zonder toerenteller voelt echt goedkoop aan maar dat kan ook aan mij liggen37
mooi werk voor een weekendje, nu de sportauspuff nog eronder devil
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Leuke updates!
Maar wijkt je kilometerstNd nu zoveel af of zie ik dat verkeerd?
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

Goede upgrade! Smile
Reply

Ik ben ook erg blij met de tellers, met toerenteller oogt het gewoon wat deftiger. De uitlaat staat nog op de "todo" lijst, maar heeft geen haast.

De kilometerstand wijkt inderdaad veel af. Die wordt opgeslagen in de tellerbak, dus hij staat nu op 10.000 km (zo heb je opeens bijna een nieuwe autoTongue)
Ik vind het niet zo erg, ik weet precies hoeveel hij gelopen heeft. (nu 105.000km) Ik ben zoiezo van plan om deze auto helemaal op te rijden, maar mocht ik hem echt door willen verkopen heb ik altijd de foto's nog.
Reply

inderdaad fotos maken van de stand vd nieuwe tellerbak en de oude. dan ist allemaal duidelijkSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Nette upgrade die tellerbak.
Kan je niet het display over zetten?
De afwijking die je nu hebt op je snelheidsmeter is waarschijnlijk gelijk aan de oude teller, het puls signaal is namelijk nog steeds de zelfde...
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Ja hele nette upgrade dit!
Reply

2 Hartstikke leuke updates . Top gedaan 39
Reply

Bedankt voor de positieve reacties39

De afwijking is Ber_i zegt inderdaad gelijk aan de oude teller.
Het display zou ik wellicht over kunnen zetten, maar ik weet niet precies waar de km stand opgeslagen is. Misschien ergens anders op de printplaat. Mij maakt niet eigenlijk niet zoveel uit, ik weet wat hij gelopen heeft.Smile
Zoals gezegd ben ik niet van plan hem te verkopen, maar als dat gebeurd heb ik altijd de foto's nog. (niemand gelooft een auto van meer dan 16 jaar oud met minder dan 30.000km op de teller Wink
Reply

Lekker bezig hoor! Tellers zien er een stuk beter uit!39

Hou rekening mee dat (naar mijn weten) bij elke APK de km-stand doorgegeven wordt bij NAP / RDW. Na volgende apk zal de NAP dus aangeven dat de km-stand onlogisch is. Dit kan gezien worden als terugdraaien van de km-stand wat tegenwoordig verboden is:
http://www.autopas.nl/nieuws/2013/12/wet...van-kracht

Weet niet of en wat voor gevolgen dit zal/kan hebben... Misschien de moeite waard om navraag te doen bij de rdw / nap hoe je hiermee om moet gaan?
Reply

Aha, goed dat je dit feit nog even aanstipt... Ik ga nog even navraag doen. Ik wil natuurlijk niet de gevangenis in als ik straks mijn apk'tje laat doen Biggrin
Reply

komt wel goed hoor.. ziet er netjes uit allemaal!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Awesome toeter!
Dat herinnert mij er weer aan dat ik dr ook nog ergens een heb liggen, komt op t lijstje om in te bouwen 39
De maximale serverbelasting is bereikt. Probeer het later opnieuw.
Reply

als je dr 1 hebt liggen van 65cm.. nergens op een swift heb je ruimte om 'm weg te werken Wink (uit het zicht)

Daarom had ik m op meetings met ti-rips op mn dakdragers Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.