Suzuki Carry 1.3 - the A-team van :)
(19-07-2019, 13:07)Nothingmatters Wrote: Waarom een bestel MPV als ik vragen mag? Zie het nu van een Caddy Life namelijk niet in t.o.v. bv een Touran. Caddy heeft bladveren achter, weinig geluidsisolatie enz.

Omdat de laadruimte van een Touran een stuk lager is. Hier kunnen bepaalde delen van mijn licht en geluidsshow niet in Wink

bladveren en geluidsisolatie zijn geen zaken waar ik mij erg druk om maak Smile
Reply

Jammer dat je Carry weg gaat, maar wel begrijpelijk. Veiligheid boven alles.
Reply

De Carry is er nog steeds. Ik ben zelfs alweer wat plekjes aan het opknappen.
Eigenlijk wil ik hem gewoon helemaal niet weg doen, haha.

8.5 jaar en ruim 120.000km schept toch een band Smile
Reply

Grappig, ik ben gespot door een Carspotter.

Zie Flickr
Reply

Echt stoer ding, leuk om te zien, juist in Europa zie je dit soort busje bijna niet. Als je ze vaak zou zien zou je dat niet eens meer zien. Sinds kort volg ik Hubnut kanaal op youtube, is een favoriet geworden, rustig met humor. Hij zit in New Zeeland. Heel veel Japanse auto's die je hier niet ziet , heel aparte zitten erbij en dan denk ik, waarom niet hier naartoe exporteren:
https://www.youtube.com/watch?v=ktVGkZbzP7M
https://www.youtube.com/watch?v=Z-YZMvWEQVM
https://www.youtube.com/watch?v=ktVGkZbzP7M
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Tijd voor een update!!

De Carry is nogsteeds in mijn bezit Smile
afgelopen week moest hij weer voor de jaarlijkse APK. Helaas zijn er wel wat dingentjes naar boven gekomen. Het moest een keer gebeuren natuurlijk!

Afkeurpunten
- Remblokken en schijven (deze heb ik voor het laatst in 2011 vervangen, 120.000 km geleden!!!)
- Ruitenwissers (geen verassing)
- Uitlaatophaning (geen verrassing)
- Draagarm/fuseekogel heeft speling (geen verassing)
- Roest achter achterwiel

Dit laatste punt was wel een verrassing. Er zat erg veel roest, een dwarsbalk is bijna verdwenen. Ik denk dat ik vorig jaar gewoonweg geluk gehad heb bij de keuring, dat ze daar gewoon niet in geprikt hebben. Het is echt heel erg slecht.

Hoe verder
De auto mocht op het bedrijfsterrein van mijn schoonvader staan. Ik heb hem nu geschorst, en het plan is om hem op te knappen. De komende maanden zal ik dus weer wat actiever zijn op dit forum.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit te volgen.
Reply

Geen nieuws is goed nieuws, want dan ben je aan het rijden WinkWink. Jammer maar aan oudere auto's zit altijd wel wat werk, zal ook iets aan mijn Baleno moeten doen, preventief. Hoe erg het is weet ik niet.Heb iig nieuwe LM velgen voor hem gekocht 15'' voor een heel leuke prijs en goede banden van goodyear erop. Succes en graag foto's want ik kijk graag mee en anderen vinden het vast ook leuk om het te zien. Keep him rolling!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Blij dat de carry gebleven is!
39



Reply

Sneak preview:
- Dorpel dicht, geplamuurd, moet nog gespoten worden
-Remtrommel geschuurd en gespoten
- (als je goed kijkt) gat dichtgemaakt van ruitenwissermotor.

[Image: 2020-05-16%2012.03.47.jpg?raw=1]

37
Reply

Ja 10,5 jaar trotse eigenaar te zijn geweest van deze Suzuki Carry, is deze gisteren verkocht. Ik heb er heel lang over nagedacht (zelfs op het forum meerdere keren aangegeven) maar het afgelopen jaar heb ik hem bijna nooit meer gebruikt.

Zoals jullie wellicht weten gebruikte ik hem altijd om mijn DJ apparatuur in te vervoeren. Nu is er met Covid eigelijk geen feest meer, dus de bus stond stil. Verder voor hobbyritjes had ik ook weinig tijd met een full-time baan in inmiddels 2 kinderen.

Dus het was tijd voor een nieuwe eigenaar!
Ik hoop dat hun er net zoveel plezier van hebben als ik!
Reply

Jammer dat die weg is. Maar ik snap je beweegredenen wel. Misschien kun je na deze crisis je DJ werkzaamheden weer oppakken.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.