1 Din of 2 Din Pioneer Radio?
#1
Beste mede-Suzukiliefhebbers, ik twijfel stevig tussen een 1 din of 2 din Pioneer auto radio. Wat lijkt jullie het meest practische? Ik dacht bij mezelf als ik die 1 din neem, dan blijf ik mijn opbergvakje behouden. En kan ik mijn frontje makkelijker meenemen, dan een 2 din radio dan zeul je toch altijd rond met dat 7 inch scherm. Maar aan de andere kant, als ik de 2 din variant zou nemen dan zit het scherm. Nooit de alarmlichten, achterruitverwarming knop en de blowers in de weg. Ik ben iemand die veel lange afstanden rijd, met veel vrienden dus vandaar dat ik de luxe wil hebben op een fillempie te kunnen kijken.

Graag jullie tips, meningen, bevindingen. En zou al helemaal super zijn, als leden reageren die al een 1 of 2 din radio bezitten.

Alvast bedankt allen..45
Reply

#2
Filmpje kijken tijdens t rijden is verboden en levensgevaarlijk.
Reply

#3
(04-05-2014, 10:19)Mitch Wrote: Filmpje kijken tijdens t rijden is verboden en levensgevaarlijk.

Denk dat ie de film dan aanzet voor zijn passagiersWink
Mag toch hopen dat ie zelf wel begrijpt dat je niet met andere dingen bezig moet zijn tijdens het rijden
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#4
Filmpje aanzetten voor passagiers op je radio zelf is alsnog verboden.

En geloof me, als zon filmpje staat te draaien ga je toch stiekem mee spieken..


Dus voor jouw & mijn veiligheid: doe 't niet.
Reply

#5
(04-05-2014, 11:32)Mitch Wrote: Filmpje aanzetten voor passagiers op je radio zelf is alsnog verboden.

En geloof me, als zon filmpje staat te draaien ga je toch stiekem mee spieken..


Dus voor jouw & mijn veiligheid: doe 't niet.

Daar heb je ook wel gelijk in ja
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#6
Ik heb lekker een 1 din radiootje in mijn baleno.
Kan er ook DVD op afspelen maarja wanneer gebruik je dat nou man.

Een auto is ervoor gemaakt om mee te rijden niet om alle delen van Lord of the rings te gaan kijken :p
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#7
sterker nog, ik had een ps2 met klapscherm.. gebruikte het nooit, zelfs zo weinig dat ik m geruild heb voor een autoradio met usb, bleutooth, en een shitload aan instelopties Smile
Reply

#8
Uiteraard, is het niet bedoeld om tijdens het rijden te kijken. Ik heb me mijn leven lief, en dat van anderen.

(04-05-2014, 10:19)Mitch Wrote: Filmpje kijken tijdens t rijden is verboden en levensgevaarlijk.

Uiteraard, is het niet bedoeld om tijdens het rijden te kijken. Ik heb me mijn leven lief, en dat van anderen.


(04-05-2014, 11:36)swift16vrules Wrote:
(04-05-2014, 11:32)Mitch Wrote: Filmpje aanzetten voor passagiers op je radio zelf is alsnog verboden.

En geloof me, als zon filmpje staat te draaien ga je toch stiekem mee spieken..


Dus voor jouw & mijn veiligheid: doe 't niet.

Daar heb je ook wel gelijk in ja

Jordi, zou je een foto kunnen plaatsen. Hoe dat eruit ziet bij jouw dashboard, met een uitgeklapte en ingeklapte scherm? Het is meer van dat ik van gadgets houd, en hebbe dingetjes.


(04-05-2014, 13:12)Jordi532 Wrote: Ik heb lekker een 1 din radiootje in mijn baleno.
Kan er ook DVD op afspelen maarja wanneer gebruik je dat nou man.

Een auto is ervoor gemaakt om mee te rijden niet om alle delen van Lord of the rings te gaan kijken :p
Reply

#9
Het schermpje zit bij mij op het frontje. Deze ik ook gewoon te verwijderen.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#10
Inbrekers houden ook van gadgets/hebbedingetjes...
Mn pioneer dubbeldin heeft er wel geteld 1 week ingezeten... En toen is ie eruit gejat, ruitje aan diggelen en het dashboard kapot getrokken.

Tis mooi ja.. Maar mis ik hem? Nee.

Kheb een pioneer dubbeldin en een pioneer klapscherm gehad, nu een goeie radio met veel instelopties en bluetooth.. Nu oas ben ik tevreden Smile
Reply

#11
Okay, dankjewel voor je reacties man. Veel succes verder met jou Suzuki..

(04-05-2014, 17:10)Jordi532 Wrote: Het schermpje zit bij mij op het frontje. Deze ik ook gewoon te verwijderen.

Okay, dankjewel voor je reacties man. Heb nu een goed beeld van de voor maar vooral nadelen. Veel succes verder met jou Suzuki..

(04-05-2014, 18:15)Mitch Wrote: Inbrekers houden ook van gadgets/hebbedingetjes...
Mn pioneer dubbeldin heeft er wel geteld 1 week ingezeten... En toen is ie eruit gejat, ruitje aan diggelen en het dashboard kapot getrokken.

Tis mooi ja.. Maar mis ik hem? Nee.

Kheb een pioneer dubbeldin en een pioneer klapscherm gehad, nu een goeie radio met veel instelopties en bluetooth.. Nu oas ben ik tevreden Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.