Remy's Justy 1.3 16V & Baleno Estate 1.6
Hey, waar gaat die bumperlip met de swift naartoe34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

(10-07-2015, 00:38)swift16vrules Wrote: Hey, waar gaat die bumperlip met de swift naartoe34

Tssss..

Maar hij lijkt wel wat groot ja 34

(10-07-2015, 00:38)swift16vrules Wrote: Hey, waar gaat die bumperlip met de swift naartoe34

Tssss..

Maar hij lijkt wel wat groot ja 34

Kiekje van de bumperlip achter:

[Image: Foto720-BBF4WHGI.jpg]
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Lekker bezig aan je Swift! Vind persoonlijk de eerste voorbumperlip mooier staan, omdat die nog wat breder is.

Achter staat ie wel vet! Maar is je achterbumper dan niet lager dan de zijkant van je auto?.
Reply

Die bumperlip staat toch eigenlijk best mooi achter!
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

(12-07-2015, 19:39)Schaapie Wrote: Lekker bezig aan je Swift! Vind persoonlijk de eerste voorbumperlip mooier staan, omdat die nog wat breder

Klopt, ik ben ook nog sterk aan het twijfelen om de oude terug te zetten.

(12-07-2015, 19:39)Schaapie Wrote: Achter staat ie wel vet! Maar is je achterbumper dan niet lager dan de zijkant van je auto?.

Klopt, ik heb heel erg het gemis van sideskirts.. Maarja 5-drs..
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Allereerst; voor bumperlip gaat eraf en de Megane-lip terug erop. Hij was toch te lomp en raakt bijna elke drempel die ik tegen kom.

2e: Ik heb de tellerverlichting vervangen voor blauwe LED's, zal vanavond even een fotootje kieken.

3e: In oa Pakistan rijden ze rond in de Suzuki Cultus, weet iemand hoe erg gelijkend deze is met de mk5. Ik weet dat de koplampen 1:1 over te zetten zijn (behalve gespiegeld lichtbeeld), maar ik zie daar ook sideskirts langskomen op een 5-deurs:

[Image: 97999369_3_1000x700_suzuki-cultus-2004-t...rev001.jpg]

Iemand enig idee of dat zou gaan passen op een Swift mk5?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Die gaan gewoon passen, als je ze vind en het incl verzendkosten nog leuk is om te doen...
Reply

Skirts passen voor 99.9% zeker:p
En hele goede keuze om de megane lip weer te monteren! Wel respect voor nieuwe dingen te proberenSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Sideskirts passen zeker. Koplampen ook, alleen zijn ze een beetje lastig te verkrijgen. Ook hebben ze geen paypal daaro. Wel mooie skirts en zo te zien ook achterlip en voorlip
Reply

(15-07-2015, 19:19)robin_swiftsensation Wrote: Sideskirts passen zeker. Koplampen ook, alleen zijn ze een beetje lastig te verkrijgen. Ook hebben ze geen paypal daaro. Wel mooie skirts en zo te zien ook achterlip en voorlip

Koplampen was ik van op de hoogte, had al contact gehad met vogelrokker over die koplampen in jullie auto's.
Ik ga ze even contacteren of ze verzonden kunnen worden naar NL 39
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Hou er rekening mee dat het dure koplampjes worden als je de ombouw naar nederlands lichtbeeld mee gaat nemen...
Reply

(15-07-2015, 21:05)robin_swiftsensation Wrote: Hou er rekening mee dat het dure koplampjes worden als je de ombouw naar nederlands lichtbeeld mee gaat nemen...

Klopt, ik rekende op €100-150 voor de lampen + projectoren.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Weet niet wat je dan voor projectoren enzo pakt maar alleen de projectoren met xenon kostten al zoveel. En de lampen inclusief verzenden en douane rechten waren nog eens dat bedrag plus het restje. Dus je schatting keer 2,5 kom je wel in de buurt. Mitchell had nieuwe lampen uit Pakistan en mijne (die in hetzelfde pakket zaten) waren gebruikt. Gebruikt wil daar zeggen ernstig verweerd ivm het klimaat en de stuifzand bende. Ik ben toen wel een flink aantal uurtjes zoet geweest om de lampjes weer toonbaar te maken.
Reply

No hard feelings, maar het zit je me al een poosje dwars..

Je zegt dat je auto 1:50 verbruikt aan olie, maar je wil 150 euro gaan uitgeven aan een stelletje koplampen?

Steek die 150 euro in een paar nieuwe klepseals, pakkingen en keringen imo
Reply

Ik bedoelde dan ook 100€-150€ puur voor de xenonset met projectoren. En dan nog eens zo'n bedrag voor transport en de lampen. Ik ben nu een verkoper aan het contacten of ze het op kunnen sturen naar Nederland en hoeveel dat gaat kosten. Als het uiteindelijk een leuk resultaat heeft wil ik gaan kijken of ik ze misschien in bulk kan kopen/maken en hier in NL kan doorverkopen voor de liefhebbers.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat persoonlijk niet zo leuk. Wij hebben een paar jaar geleden behoorlijk wat moeite genomen om er "uniek" bij te rijden.
Reply

(16-07-2015, 08:36)robin_swiftsensation Wrote: Als ik heel eerlijk ben vind ik dat persoonlijk niet zo leuk. Wij hebben een paar jaar geleden behoorlijk wat moeite genomen om er "uniek" bij te rijden.

Begrijp ik, vandaar ook de "misschien". Dit was ook puur brainstorming hoor, eerst maar eens kijken wat ik er zelf van bak!
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

(16-07-2015, 00:34)Mitch Wrote: No hard feelings, maar het zit je me al een poosje dwars..

Je zegt dat je auto 1:50 verbruikt aan olie, maar je wil 150 euro gaan uitgeven aan een stelletje koplampen?

Steek die 150 euro in een paar nieuwe klepseals, pakkingen en keringen imo

Hij verbruikt wel een beetje olie, maar niet zóveel. Dat heb ik ooit hypothetisch gezegd en verkeerd verwoordt waardoor dat inderdaad wel zo te lezen was. Ik zit er sowieso aan te denken om een 2e blok erbij te kopen en deze goed onder handen te nemen en erin te hangen. Moet alleen de plek en tijd ervoor vinden.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Verleden week het complete interieur eruit gehaald en op zolder neergelegd. Want vandaag is mijn bodem weer lucht en waterdicht gemaakt. D'r kwam steeds méér roest tevoorschijn bij het wegslijpen, dus het was uiteindelijk toch wat meer werk als gedacht. Ook gelijk de voorschermen gedemonteerd en daar kwamen ook nog wat roest(gaten) tevoorschijn en die uiteraard ook weer verholpen.
Foto's volgen vanavond na m'n werk.
Komende week ffkes weekje weg en dan kan ik lekker gaan isoleren! :p
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Lekker bezig 39
Had je echt zoveel roest dan?
Aangezien die niet zo oud is..
[Image: rm7vFv2.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.