Remy's Justy 1.3 16V & Baleno Estate 1.6
Netjes!
Reply

wow die staan wel goed zeg!
Reply

Goed bewijs dat óók 5deurs swiftjes mooi kunnen zijn Wink
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

Hey nog iemand met 15inch witte velgjes39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Ziet er goed uit, die velgen !
Reply

Velgen zijn eigenlijk net een maatje (of misschien 2) te groot imo.. Zonde, wat ze kunnen zó ontzettend dik zijn..

Mijn oude GLX:

[Image: IMG_1610_zpsnkqst1hs.jpg]
[Image: IMG_1611_zpsjivzfyoe.jpg]


--


[quote='remytjuh1994' pid='514686' dateline='1432850855']
Heeft er iemand ervaring met sideskirts plaatsen op een 5-drs. Heb ik hiervoor de sideskirts van een sedan nodig? En iemand had het over deuren verhangen omdat t anders niet past??

Gr. Remy

Sedanskirts die ik had waren 1 cm korter dan mn dorpel lang is, en de kier tussen je dorpel en je deuren is kleiner als bij een sedan, gezien sedan skirts onder je deur gemonteerd zitten, in die kier, past het gewoon echt niet, niet aan beginnen! Been there..
Reply

Mee eens mitch het vult je wielkast wel mooi maar maakt de auto niet bepaald lager. kga zelf ook weer terug naar 14inch, met plattere bandjes Smile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Klopt, ik wil eigenlijk ook een bandenmaatje kleiner gaan. Maar deze banden zijn nog te goed om weg te doen.
Velgenmaat was nog even aftasten, misschien dat het in een andere kleur een stuk beter uitkomt.
Maar dat komt van de winter pas waarschijnlijk. Als de winterset er weer onder mag..

En balen van die sideskirts.. kon je die niet gewoon iets aanpassen dat ze iets schuiner tegen je dorpel aan zaten waardoor het wél ging passen?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Velgen lekker houden zo.andere bandjes wanneer het uitkomt. Dan kan je nog iets verder omlaag mocht je dat willen. Zelf had ik 175 50 15 op mijn gti gedaan als ik het niet origineel wilde houden. (Momenteel origineel gti 175 60 14)
39



Reply

Als je handig bent kan je alles passend maken. Maar als je al sedan skirts vind (wat lastig is) zijn ze ten eerste van kunststof, wat lastig aan te passen is als je niet kan kunststof lassen en het wel netjes wilt. En ten tweede zijn ze te uniek om er de zaag in te zetten Wink

Lekker bezig met je swift, wielen staan netjes. En wat Tom zegt, als je aan andere banden toe bent een andere bandenmaat nemen.

ps: graag je foto's wat kleiner uploaden aub.
Reply

Prima velgensetje ja, ennuh jou 5drs is dik zo!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Thnx allen, ben d'r zelf ook redelijk tevreden over! Gisteren bumpersteun voor en achter gehaald, dan kunnen die ook weer fatsoenlijk opgehangen worden. ( voor ontbreekt, achter is de onderste helft weggeroest) Ff netjes in de primer zetten en zwart spuiten en ze kunnen weer eventjes vooruit.
Alleen die achterklep dan nog stupid
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Fuck, vandaag voor het eerst gereden met de nieuwe velgjes; Lopen voor én achter al aan als er een hobbel of kuil in de weg zit. Geen idee waarom dat wel bij de mijne is en niet bij Schaapie en swift16rules aangezien die allebei met dezelfde setup hebben gereden... Puzzled

Misschien ligt het aan het merk verlagingsveren, ik heb aan de achterkant nog een set hulpveren tussen moeten zetten aangezien hij achter eerst lager hing tov de voorkant.

@Rowan weet jij nog welk merk verlagingsveren dit waren?
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Et38 is redelijk aan de lage kant. Dat zie je ook op je foto terug. Daarbij is 195/50/r15 een foute maat onder de swift. Bijna garantie op aanlopen. 45 moet de hoogtemaat zijn. Maar die 50-ers zijn goedkoper, vandaar dat die nog wel eens gekocht worden.
Reply

Hmm ik denk inderdaad toch de banden maat... Maar ik rijd toch echt nog een stukje lager en probleemloos met 7j et35. mn schroefsetje zal wel wat minder inveren.
Overigens had ik met verlagingsveertjes+4man in de auto wel serieus veel moeite42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Ik heb 6,5J en ET42 gereden met 195/50/15, 4cm verlaagd rondom. Heb oprecht geen problemen gehad. Enkel met 3 man achterin.

Denk dat het aan je ET plus je breedte ligt dan. En.. niet elke band uit dezelfde maatklasse heeft dezelfde maat. Brainfuck idd, maar het is wel zo. Sommige zijn wat groter dan de andere.
Reply

Dus jouw velg is meer dan een cm smaller en valt ook nog eens meer naar binnen door de hogere et waarde. Overigens loopt de boel bij mij met 195/45/r15 ook gewoon aan Smile
Reply

(10-06-2015, 09:45)robin_swiftsensation Wrote: Dus jouw velg is meer dan een cm smaller en valt ook nog eens meer naar binnen door de hogere et waarde. Overigens loopt de boel bij mij met 195/45/r15 ook gewoon aan Smile

In welke mate loopt dit bij jou aan? Bij mij nu al als ik serieus door een hobbel op de weg rijdt.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply

Met bagage constant, anders niet zo vaak. Ik heb geen normale verlagingsveren trouwens.
Reply

Om een overzicht te krijgen voor jezelf in wat ET-waarde en breedte van je velg etc allemaal veranderd.

Check dit!: www.willtheyfit.com
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.