Remy's Justy 1.3 16V & Baleno Estate 1.6
#81
Ja mn vader heeft zo'n polijstmachine waarmee je de lak wegpoetst als je te lang op dezelfde plek blijft staan. Maar dat waterproof schuren is ook wel een idee. Met welke grofheid kan ik dat het beste doen?

Gr. Remy
Reply

#82
ik had voor mn grille volgens mij 400-500 gepakt.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#83
Lees ik daar scouting. Ken jij toevallig Jelle de S...?
Reply

#84
(24-02-2015, 19:18)robin_swiftsensation Wrote: Lees ik daar scouting. Ken jij toevallig Jelle de S...?

N groepnaam zou helpen, heb zelf nl ook zon ding hangen aleen dan met blauw randje die van remy is n vaatdoek ;p en op de laatste foto staat mijn swiftje ook weer onder de beste hoek erop...
Reply

#85
zou rond de 1000 pakken qua schuurpapier. Je wilt de lak daaronder tenslotte zo goed mogelijk houden. Maargoed ik neem aan dat de klep met een rede is gespoten, dus misschien zit er wel amper lak onder
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

#86
Hij begint al lichtelijk af te bladderen op de randen, dus zal ook niet heel goed gespoten zijn. Maar dan ga ik dat eens proberen binnenkort!

Gr. Remy
Reply

#87
Vergeet niet, de voorbewerking is bijna het belangrijkste voor een goed resultaat!
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#88
Met korrel 400 krijg je het niet mooi, 1000 is het minimale om mee te beginnen en dan bij voorkeur nat schuren. Daarna met 2000 nat schuren / polijsten.
Misschien krijg je een redelijk mooi resultaat, maar ik vermoed van niet. En zoals andere al zeiden: dat stukkie zal misschien met een reden zijn gespoten...

Als je een klep in kleur weet te liggen op de sloop zou ik die halen. Even iemand meenemen want eraf halen is lastig in je eentje. Spoiler en ruitenwisser spul overzetten is niet zo gek veel werk.
Is het voor een paar tientjes (vooraf ff de prijs afkaarten bij de sloop) geregeld en je bent minder tijd kwijt dan als je het eraf wil schuren.

Je hebt een leuke en nette auto zo op de plaatjes. Ik zou hem dan zo netjes mogelijk willen hebben met wat leuke dingen erop.
Reply

#89
Maar waar blijft nou dat filmpje met het geluid van je japstyle? Biggrin
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#90
(27-02-2015, 23:36)Da Gamma Wrote: Maar waar blijft nou dat filmpje met het geluid van je japstyle? Biggrin

Ik zal volgende week kijken of ik iets kan maken. In een dichte parkeergarage klinkt ie erg bruut devil
Reply

#91
de andere mensen in de garage vinden het alleen minder leuk34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#92
Vandaag eindelijk de verlagingsveren gemonteerd, hier het resultaat;

[Image: Grotefoto-6ZYBPDQB.jpg]

[Image: Grotefoto-BEPZP6LK.jpg]

En eentje in het donker met de lampjes aan;

[Image: Grotefoto-VPN6WXKA.jpg]

Gr. Remy

De zwarte lak op de klep eraf schuren is niet goed gelukt, dus weet er iemand toevallig een achterklep voor mij te liggen. Er is verschil tussen de 3 en 5 deurs stupid
Dus dat maakt het zoeken zeker makkelijker. Kleurcode Z7B.

Gr. Remy
Reply

#93
Dat is een mooie hoogte! 39
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#94
Anders onderdelenlijn.nl in de gaten houden, genoeg keuze Wink

Ligt lekker laag!
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

#95
Nou nog mooie velgies.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#96
Massive upgrade!
Wat zijn je plannen verder nog?
Reply

#97
(10-03-2015, 09:01)Jordi Wrote: Nou nog mooie velgies.

Dit is de wintersetWink

De zomerset heeft wel LM maar zijn wel de standaard swift 13".

(10-03-2015, 09:15)Schaapie Wrote: Massive upgrade!
Wat zijn je plannen verder nog?

Verder niet echt upgrades in het vooruitzicht, ik heb opzich nu al redelijk gespendeerd de laatste tijd en anders vind mijn portemonnee dat niet zo tofThumbsdown
Allereerst zou ik die klep in z'n originele kleur willen hebben maar blijkbaar komt ie niet zo veel voor..

(10-03-2015, 08:46)Suzicue Wrote: Anders onderdelenlijn.nl in de gaten houden, genoeg keuze Wink

Ligt lekker laag!

Ja klopt, genoeg keuze. Maar niet in mijn kleur helaas. Ik heb gisteren een aanvraag gedaan en er wordt vanalles aangeboden maar niet in mijn kleur.

Gr Remy
Reply

#98
Het is niet zo moeilijk om m zelf in de goede kleur te spuiten, wij hebben hier bijv. Kleurencentrum limburg die alle kleuren autolak voor je in een spuitbus mengt, ff met schuurpapier schuren en dan busje primer erop, 2 uur laten drogen en de lak erop wat je wilt, misschien goedkoper als aanschaf van een andere klep Wink
met 1 spuitbus heb je denk ik wel genoeg

De vraag is alleen of je handig bent Tongue
Have fun in your life, laugh with people who make you laugh!
Act silly whenever you can! Enjoy your life like there is no tomorrow.
Reply

#99
(10-03-2015, 13:58)Suzicue Wrote: Het is niet zo moeilijk om m zelf in de goede kleur te spuiten, wij hebben hier bijv. Kleurencentrum limburg die alle kleuren autolak voor je in een spuitbus mengt, ff met schuurpapier schuren en dan busje primer erop, 2 uur laten drogen en de lak erop wat je wilt, misschien goedkoper als aanschaf van een andere klep Wink
met 1 spuitbus heb je denk ik wel genoeg

De vraag is alleen of je handig bent Tongue

Ja ik ben wel redelijk handig. Maar spuiten ligt mij niet heel goed.. Bovendien is de klep ook niet heel goed meer zoals al meerdere mensen hun vermoeden hadden. Dus dan moet er zowiezo een andere klep komen. Als ik echt niks kan vinden in mijn kleur kan ik hem alsnog wel in de goede kleur spuiten inderdaad.

Gr. Remy
Reply

Heeft er iemand ervaring met sideskirts plaatsen op een 5-drs. Heb ik hiervoor de sideskirts van een sedan nodig? En iemand had het over deuren verhangen omdat t anders niet past??

Gr. Remy

ps. ik ben nog steeds op zoek naar een blauwe achterklep kleur Z7B.
Als iets niet gaat zoals ‘t moet, moet ‘t maar zoals het gaat.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.