Remy's Justy 1.3 16V & Baleno Estate 1.6
#61
Dan moet je wel heel slap zijn xD
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#62
Olielekkage opgelost door een nieuwe filter en olie erop te gooien. Nu hopen dat hij geen motorschade heeft opgelopen. Hoe kan ik dit merken aan de auto/motor?

Verder wel mooi dat als je AB gaat inbouwen voor de CV dat je de kabelschoentjes van de vorige eigenaar tegenkomt, die het leuk vond om zijn systeempje er blijkbaar uit te halen. Dat is natuurlijk heel erg fijn bij een kabelboom die al redelijk strak geplaatst is, nog minder draad om te solderen!...Thumbsdown
Reply

#63
Vandaag een japstyle einddemper er onder laten lassen en het geluid valt me nog erg mee zonder silencer erin. Maar hij bromt wel erg mooi laag dus ben erg tevreden Smile
Reply

#64
foto/filmpje? devil
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#65
(22-01-2015, 00:56)remytjuh1994 Wrote: Olielekkage opgelost door een nieuwe filter en olie erop te gooien. Nu hopen dat hij geen motorschade heeft opgelopen. Hoe kan ik dit merken aan de auto/motor?

Verder wel mooi dat als je AB gaat inbouwen voor de CV dat je de kabelschoentjes van de vorige eigenaar tegenkomt, die het leuk vond om zijn systeempje er blijkbaar uit te halen. Dat is natuurlijk heel erg fijn bij een kabelboom die al redelijk strak geplaatst is, nog minder draad om te solderen!...Thumbsdown
Blijkbaar was er niet alleen onder het dashboard geprutst, bij de bedrading van de achterlichten zaten draden in elkaar gedraaid zonder enige vorm van isolatie er omheen... Fijn om daar achter te komen Unhappy

(30-01-2015, 01:01)swift16vrules Wrote: foto/filmpje? devil

Helaas, daar had ik vandaag tussen de hagel en de sneeuw door geen tijd voor..stupid
Reply

#66
(22-01-2015, 00:56)remytjuh1994 Wrote: Blijkbaar was er niet alleen onder het dashboard geprutst, bij de bedrading van de achterlichten zaten draden in elkaar gedraaid zonder enige vorm van isolatie er omheen... Fijn om daar achter te komen Unhappy

Inderdaad slechte zaak, bloot koper Unhappy
Maar zie het positief, je kan het nu wel oplossen Smile Ik zou in jou geval zoveel mogelijk nalopen, om te kijken of er nog ergens anders geprutst is met bekabeling.puke

Succes ermee!

Ow en fijn dat de uitlaat gelukt is! Heb je de uitlaat bij een bedrijf laten plaatsen of door een vriend/kennis? En mag ik vragen hoeveel je daarvoor kwijt was?42
Reply

#67
Ik had dat ook bij me voorknipperlicht. Gewoon koperdraadje in elkaar gedraaid. Bijna jaar zo gereden achteraf. Schrok er wel van. Waren ook een stel boeren Tongue
Reply

#68
Laatste post is alweer een tijdje terug, ondertussen wel al wat gebeurd.
- AB ingebouwd aan de originele CV-module
- Under-car LED strips
- Verlagingsveren liggen klaar voor montage
- Runninglights dmv de How-to op t forum (met medewerking van Zeno)
- Xenon-setje is onderweg, had al een andere tussendoor gehad maar was half stuk na monteren..
- Mistlampen ingebouwd plus zelf relais er tussen geknutseld (met medewerking van Zeno)

Dat was het zo ongeveer wel tot nu toe. Ik merk wel dat ie de laatste tijd wel wat olie lust, waar kan dit aan liggen als er nergens een lekkage is. Hij heeft in januari een stukje met weinig olie gelopen waardoor misschien wat interne schade ontstaan is.

Gr. Remy

*Foto's zal ik binnenkort maken na een goede poetsbeurt

(30-01-2015, 12:51)DJLP Wrote:
(22-01-2015, 00:56)remytjuh1994 Wrote: Blijkbaar was er niet alleen onder het dashboard geprutst, bij de bedrading van de achterlichten zaten draden in elkaar gedraaid zonder enige vorm van isolatie er omheen... Fijn om daar achter te komen Unhappy


Ow en fijn dat de uitlaat gelukt is! Heb je de uitlaat bij een bedrijf laten plaatsen of door een vriend/kennis? En mag ik vragen hoeveel je daarvoor kwijt was?42

Ik heb de uitlaat via marktplaats gevonden en kon hem voor €25 extra eronder laten lassen. Leek me zelf de moeite niet waard voor dat geld.
Reply

#69
"under-car LED strips"
Waarom?

En foto's aub 45
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#70
fast&furious jonguh 34
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#71
Mooi werk weer! Heb je de mistlichten werkend? Zo ja, is het mogelijk daar een how-to'tje over te schrijven? Zal je zeeeer dankbaar zijn!
Reply

#72
Idd hoe heb je t opgelost wil ik ook graag weten.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#73
(23-02-2015, 15:52)Da Gamma Wrote: "under-car LED strips"
Waarom?

En foto's aub 45

Gewoon, omdat het kan!

En zoals swift16vrules zegt:


(23-02-2015, 16:05)swift16vrules Wrote: fast&furious jonguh 34

Bij deze de foto's dan;

[Image: Grotefoto-68KYLMLS.jpg]

[Image: Grotefoto-OJ46JMUB.jpg]

[Image: Grotefoto-TAUZFP8T.jpg]

[Image: Grotefoto-CFIKLO6K.jpg]

[Image: Grotefoto-PL4JOW7T.jpg]

[Image: Grotefoto-JUNMNAA6.jpg]

[Image: Grotefoto-OTAT7HM4.jpg]

[Image: Grotefoto-8STEEUFZ.jpg]

Gr. Remy
Reply

#74
Netjes !
Reply

#75
Okee dat ziet er toch wel leuk uit, en stiekem houd ik wel van fast &furious tuning Wink
Waar heb je die led-kit vandaan?
[Image: rm7vFv2.png]
Reply

#76
(24-02-2015, 00:54)Da Gamma Wrote: Okee dat ziet er toch wel leuk uit, en stiekem houd ik wel van fast &furious tuning Wink
Waar heb je die led-kit vandaan?

Van Amazon, zal ff kijken voor een link.

Tadaa: http://www.amazon.co.uk/Lychee-Underbody...+led+under
Reply

#77
Staat erg stoer, kan het zeker waarderen!

Jammer van Amazon is dat je een credit card nodig hebt, heb ik dus niet Unhappy Ff doorzoeken dus haha.
39 Firsttimer Baleno! 39
Reply

#78
Wat is er met je achterklep gebeurt? En die ......sok? Aan je spiegelPuzzled
-Mk3 Swift 1.3 SOHC SOLD
-Mazda Mx-3 KLZE V6 2.5L ( 200pk ) SOLD
-Lowered Mk5 Smile
-Mk4 Swift 1.3 Wink
Reply

#79
(24-02-2015, 13:35)SuperSwifferd Wrote: Wat is er met je achterklep gebeurt? En die ......sok? Aan je spiegelPuzzled

Een of andere beunhaas heeft deze matzwart gespoten, vind t zelf ook erg lelijk. Binnenkort eens kijken of dat te fiksen is zonder de hele klep opnieuw te moeten spuiten. M'n pa heeft zo'n poets-apparaat, ik hoop dat ik daarmee de zwarte toplaag eraf kan poetsen en de blauwe onderlaag intact kan houden. Kan ook informeren bij de sloop of ze een blauwe zo willen ruilen maar dan moet ik weer lopen kutten met de spoiler en ruitenwisser overhangen enzo..
En dat is geen sok, dat is m'n sjaaltje van scouting. Heb ik al sinds m'n eerste auto aan de spiegel hangen en vind t wel skön zo.

Gr. Remy
Reply

#80
Als het een beetje goed gespoten is ga je daar never doorheen komen met poetsen.. Voorzichtig waterproof schuren, en dan polijsten.
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.