Remy's Justy 1.3 16V & Baleno Estate 1.6
#21
Ja student mag ik mezelf ook nog even noemen Smile
Reply

#22
(07-05-2014, 10:27)Jordi532 Wrote: Nee klopt bij mij ook niet.

Ik wist niet dat die eco dingen zo zuinig reden. Rijd je heel braafjes of trek je ook wel is door in toeren?

Ik probeer braafjes te rijden inderdaad maar af en toe moet het beestje(en ik) wat uitgelaten worden Smile

(07-05-2014, 13:43)swift16vrules Wrote: Studentenleven is duur genoeg, kan me niet veroorloven 1op 8 te gaan rijden34

Here the same, papier is al duur genoeg Tongue

Foto's doen het nu wel trouwens, had verkeerde URL gebruikt...

Iemand tip om de sproeierkop te demonteren?
Reply

#23
Met dat bier achterin, ligt 'ie al een stuk mooier! (lager) haha.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

#24
Hahaha die kratjes, zo'n mooi gezicht Biggrin
Reply

#25
Ja, er had nog meer in kunnen passen, maar helaas moest mn vriendin ook mee achterin.. Hij hing door het oneven gewicht ook wel goed scheef op de weg zegmaar!
Reply

#26
Is je vriendin zo zwaar dan? 34
Reply

#27
Vandaag nagenoeg vlekkeloos door de APK gekomen, ik had alleen 2 achterbanden met ongelijke maat. Gelukkig is dat weer redelijk snel op te lossen Smile
Reply

#28
haha kijk das goed nieuws! weer lekker jaartje door tuffen.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#29
Ik zit eraan te denken om deze zomer een dakraampje erin te gaan bouwen, heeft er toevallig iemand een dakraampje liggen die past, het liefste een schuifdakraam.
En verder misschien tips of aanwijzingen van iemand die het al gedaan heeft?
Gr. Remy
Reply

#30
Niets liggen, er is wel een how to van op het forum.
Koop een nieuw dakje, dan weet je zeker dat je alles hebt en alles goed is.

Vervolgens: gat aftekenen, zagen, bewerken, dakraam plaatsen en klaar!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#31
@The Force heb je misschien een linkje naar het topic? Ikzelf loop al een tijdje te zoeken met honderden verschillende zoekwoorden maar nogsteeds niks kunnen vinden... Alles lijkt dood te lopen, of de foto's werken niet meer en dan heb ik er nog niet heel veel aan. Niet dat ik bang ben dat ik vast loop halverwege, maar bevestiging van de ideeën in mijn hoofd is altijd fijn Smile
En een nieuwe raampje is het Swiftje niet waard denk ik, kost bijna evenveel als de auto zelf..
Gr. Remy
Reply

#32
Meeste 2de hands raampjes hebben lekkende/uitgedroogde rubber...
Reply

#33
En een nieuw raampje is echt niet duur hoor, kwam laatst nog een simpel klap raampje tegen voor minder als 200 euro, inclusief montage
Reply

#34
(06-06-2014, 11:35)robin_swiftsensation Wrote: Meeste 2de hands raampjes hebben lekkende/uitgedroogde rubber...
In meeste geval is dat een kwestie van wat vaseline oid op de rubbers smeren en dan lekken ze niet meer... Als de rubbers scheurtjes hebben van het uitdrogen is het inderdaad wel een ander verhaal. Daar even op letten bij de aankoop dan verwacht ik weinig problemen.

Gebruik bij het kitten iig kit die niet uithardt, maar altijd zacht blijft!
Reply

#35
Ja ik zoek een raampje dat open schuift in plaats van klapt, dus dat wordt gewoon eventjes zoeken.
@Snelle Jelle wat voor kit kan ik het beste gebruiken? Dat soort kit waarmee autoruiten vast zitten gekit ofzo?

Gr. Remy
Reply

#36
(06-06-2014, 13:06)Mitch Wrote: En een nieuw raampje is echt niet duur hoor, kwam laatst nog een simpel klap raampje tegen voor minder als 200 euro, inclusief montage

haha waar dan? de goedkoopste die ik kan vinden is 300 met montage.. voor 200 is het wel leuk
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#37
300 met montage is niet duur gezien de klus en de garantie die ze moeten geven...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#38
(07-06-2014, 09:34)The Force Wrote: 300 met montage is niet duur gezien de klus en de garantie die ze moeten geven...

klopt maar als je voor 200 hetzelfde kan krijgen ben je gek als je 300 betaald of niet?37
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#39
Zitten er in het dak trouwens nog steunbalken waar ik op moet letten bij het kopen van een dakraam?
Niet dat ik straks begin met zagen en ineens erachter kom dat het raam te groot is voor het dak??

Gr. Remy
Reply

#40
Van het dakraam is het nooit gekomen, was me toch uiteindelijk te duur.

Helaas een maand geleden een aanrijding met de Swift gehad waardoor ik nu linksachter een kreukel heb zitten.

[Image: Grotefoto-HGHS7QMO.jpg]

[Image: Grotefoto-RT43D66S-1.jpg]

[Image: Grotefoto-UOWKZRKI.jpg]

Maarja geld gehad van de verzekering dus nu op zoek naar een nieuwe Swift Smile
Nu is mijn richtpunt een 5-deurs 1.3 16V, na wat zoeken iets gevonden, ik ga zaterdag kijken en ben erg benieuwd. Wat vinden jullie een nette prijs voor een Swift van 2001 met 115.000km op de teller, met een paar kleine deukjes.
Verder met volledige onderhoudshistorie erbij.

Groetjes Remy
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.