Composet voor Swift ('88-'98)
#41
Een uitlaat heeft wat dat betreft dezelfde situatie, die wordt ook vochtig en als die absorbeert gaat ook die rotten. Ik neem aan dat demperwol voor uitlaten daarom ook geen water zal absorberen...

Maar even testen kan uiteraard geen kwaad Idea
Reply

#42
(24-01-2014, 09:56)Pauluzz Wrote:
(16-01-2014, 11:18)Schaapie Wrote: Bedacht me gisteren ineens, dat ik ergens in de schuur nog demperwol heb liggen voor in een scooteruitlaat34

Gaat dit hetzelfde werken? Of is dat heeeeeel dom gedacht?

Dempingswol dempt, dus wat dat betreft zit je goed. Alleen dempingswol voor je uitlaat is gemaakt zodat het tegen hitte kan. Dempingsmateriaal voor audio is weer speciaal voor dat doeleinde ontwikkeld.
Controleer even of het spul water absorbeert of niet. Je plaatst het in je deuren, dat komt vocht (feit) en als het dan wat absorbeert gaat je deur rotten.

Plaats het niet in m'n deuren?
Gaat over de 10cm's die in het dashboard gaan. Achter die speakers wilde ik het morgen gaan proberen.
Zal uiteraard eerst de een doen, dan testen of er merkbaar verschil is. Ik hou jullie op de hoogte!

Reply

#43
Vanmiddag de poging gewaagd.
Eindstand: geen.
Wil je er wat mee doen, zul je toch met een stukje hout aan de gang moeten, aangezien de ruimte achter de speaker gewoon een ''buis'' richting de open onderkant van het dashboard is.
Daarnaast had ik ook overschat hoeveel demperwol ik nog had, dus ook geen test of iets gedaan...
Reply

#44
Linkerkant heb je minder ruimte Wink en is die "buis" er niet :p
Reply

#45
(13-01-2014, 21:36)Mitch Wrote: ik heb a.s. zondag deze compo set gehoord bij een vriend van me

Het is dat ik deze discussie even aan het na-lezen ben, maar ik lol'de best hard met dit lezen... Smile
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#46
(29-01-2014, 17:17)RickSwift Wrote:
(13-01-2014, 21:36)Mitch Wrote: ik heb a.s. zondag deze compo set gehoord bij een vriend van me

Het is dat ik deze discussie even aan het na-lezen ben, maar ik lol'de best hard met dit lezen... Smile

Euhm, het word maar eens tijd voor vakantie gok ik zo 34
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.