Vraagje over Justy Mk3
#1
Meteen met de deur binnenvallen, heb het al @ Justy Forums gevraagd maar daar gaat het alleen over de Mk1/2 Justy.

Ik zit te kijken naar een kleine AWD auto en toen viel m'n oog op een Justy 4WD, oftewel een Swift 4WD, Heeft er iemand ervaring met zo'n Swift? Wat ik wel weet is dat de homokineten van de oude Justy erg snel slijten, is dit ook het geval met de Swift Justy?
Reply

#2
Ik rij al 2 jaar probleemloos sinds ik hem heb. Sneeuw bagger alles gaat goed 39
Reply

#3
Motorisch oersterk , lijkt me een prima keuze. Let alleen alsjeblieft wel op de roest, ook als je het niet meteen ziet kan het er wel zitten39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#4
(30-12-2013, 20:59)swift16vrules Wrote: Motorisch oersterk , lijkt me een prima keuze. Let alleen alsjeblieft wel op de roest, ook als je het niet meteen ziet kan het er wel zitten39

Zelfde als met de Mk1 en 2 Justy dus, alleen minder erg neem ik aan?
Reply

#5
Naja zelfs swifts uit 2002 rotten nog zo door als ze niet goed worden verzorgd...gewoon goed opletten dus.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#6
(30-12-2013, 21:54)swift16vrules Wrote: Naja zelfs swifts uit 2002 rotten nog zo door als ze niet goed worden verzorgd...gewoon goed opletten dus.

Nog meer dingen dan dat? EF12 Joesties' hebben zwakke oliepompen en dat 'front cover' geval.
Reply

#7
Naja het lijkt me niet dat je de dakar dr mee gaat rijden dus heel veer meer lijkt me niet nodig37
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#8
(31-12-2013, 12:38)swift16vrules Wrote: Naja het lijkt me niet dat je de dakar dr mee gaat rijden dus heel veer meer lijkt me niet nodig37

Tis gewoon om naar toertochten te rijden, voor in de winter en soms bij m'n oom ff over een grasveld rijden.
Reply

#9
Kzou er dan niet teveel aan doen, ze zijn van zichzelf al vrij robuust:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#10
Mijn justy was/is totaal afgeragd, maar de homokineet waren nog top! Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.