H4 verlichting
#1
Hoi allemaal

Ik heb weer iets ik had led verlichting gekocht voor in me koplampen (en mistlampen H11 die doen het gewoon) en die had ik vervangen van halogeen naar de led uitvoering, ik deed me koplampen aan hij branden niet, ligt dat aan mij? Want toen ik de halogeen H4 er weer in deed geen probleem die deed het wel, hoe kan dit dan? Dat me H4 LED niks doet? Ik dacht eerst dat het door me kromme klauwen kon komen maar dat bleek niet het geval te zijn is me H4 net zoiets als me knipperlichten? Dat er een andere relais in zou moeten? Of een andere zekering?

Weet iemand het antwoord op mijn probleem? Ik wil zo graag H4 led verlichting in me koplampen hebben (er zit trouwens een soort van kapje voor me lamp dus ik verblindt mensen niet gelijk) dat vind ik zo gaaf als het er toch in kan

Groetjes Michel
Reply

#2
H4 led in je koplampen moet je niet eens willen, die chihuahua lampjes van de action geven nog meer licht dan die led h4 lampjes, leuk voor in je mistlicht, als t past.. maar zeker niet voor in je koplamp
Reply

#3
H4 LED zie je niets mee. Levensgevaarlijk!!

De reden dat het niet werken wil is dat de Suzuki massa gestuurd is en op de koplampen als ik het me goed herinner op 2 punten massa maakt en een gezamenlijke anode heeft waar de LED lamp er maar op één massa verwacht vanuit een gezamenlijk kathode beginsel.
Gezien de hoogstaande kwaliteit van je lampen werkt dat door de diodewerking van de LED en het ontbreken van een bypass schakeling dus niet.

Even uithuilen, terugsturen en gewoon Halogeen of Xenon plaatsen.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#4
(26-12-2013, 20:58)The Force Wrote: H4 LED zie je niets mee. Levensgevaarlijk!!

De reden dat het niet werken wil is dat de Suzuki massa gestuurd is en op de koplampen als ik het me goed herinner op 2 punten massa maakt en een gezamenlijke anode heeft waar de LED lamp er maar op één massa verwacht vanuit een gezamenlijk kathode beginsel.
Gezien de hoogstaande kwaliteit van je lampen werkt dat door de diodewerking van de LED en het ontbreken van een bypass schakeling dus niet.

Even uithuilen, terugsturen en gewoon Halogeen of Xenon plaatsen.

En voor je mede-weggebruikers is 't maar beter ook dat het niet werkt.. idd levensgevaarlijk, kan je net zo goed met alleen stadslichten gaan rijden
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.