Mitch' BMW E30 '89 + MK3 Swift Cabrio '93
Dan word het tijd dat dat erin gaat komen.
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

(02-09-2013, 19:32)AWDEBIEL Wrote: Japanse vlag in een koreaanse auto,.. FOUUTT.. i know Tongue)

Laat ze dit in het hoofdkantoor van Subaru in Japan en de fabriek in Hongarije maar niet lezen 37
Reply

Whoops maar heel snel aangepast ;p
Reply

Huuuuuge hoedenplank inderdaad 37 Een alternatieve tuningstijl heb je wel haha. Ach je blijft wel lekker bezig!
Reply

Sla je jezelf nu niet voor je hoofd tijdens het schakelen van de 1 naar de 2?
Reply

HAHAHA die pookstang geweldig!

Zou het alleen zelf NOOIT doen!
Reply

Die masker aan de bijrijderstoel ook heh xD geweldig
Reply

(03-09-2013, 09:46)Snelle Jelle Wrote: Sla je jezelf nu niet voor je hoofd tijdens het schakelen van de 1 naar de 2?

Door mn lengte niet haha, heb wel mn achteruitkijkspiegel meuk dr af moeten halen, die raakte ik wel naar zn 5 schakelen , ook zat ie in zn 5 5cm voor mn telefoon waarop navigatie was dus zag bar weinig op mn telefoon Tongue

Auto staat weer bij de garage, handrem was niet goed, morgenochtend mag ik hem ophalen (garantie) en dan een deze dagen ff mn shortshifter maken Smile
Reply

Ha timmerman Biggrin

Lekker bezig geweest zo!
Heb je nu nog een beetje puik geluid in de Swift?
Wel fraai afgewerkt met je Japanese war flag Tongue

Ave Walter
Reply

Speakers trekken teveel vermogen van de te zwakke versterker, ff speakers op de radio aansluiten ipv via de versterker, dan is alles weer in orde Smile
Reply

Woensdag avond een haakse slijper met lamellenschijf gekocht (altijd handig) en vandaag lekker zitten uitleven op de velgen en weer zwart gespoten, ditmaal netjes Smile

Eerst met zwarte naaf maar dan werd het wel erg zwart, toen kwam ik op t idee om de naaf wit te maken

[Image: null_zps1b062933.jpg?t=1378480003]
[Image: null_zps98a00705.jpg?t=1378480009]

toen nieuwe voorbandjes laten monteren, huidige waren wel erg groot en liepen ook aan met 2 man in de auto..
Continentals 185/50/14

En een berichtje aan iedereen die op Nankang/semperit/chihauhau banden rijd, ga aub naar een gebruikte bandenboer, daar heb je voor nóg minder gewoon a merken zoals continental, michelen, goodyear, pirelli etc..

Ik was daarmee goedkoper uit dan een budgetmerk nieuw, terwijl ik hier gewoon garantie op heb Smile

[Image: null_zps1035921f.jpg?t=1378479998]
(zit nog wat bandenvet op de band, vandaar)

Ga nu opzoek naar een stel 175/50/r14 banden, deze komen dan uiteindelijk voor gemonteerd en de 185/50 komen dan achter Smile
Reply

Ziet er eindelijk netjes uit. Wat betreft bandenmaat. De rolomtrek moet je hetzelfde houden ivm 4wd. Dat is het niet volgens jouw plannen dus dat gaat je een diff kosten denk ik.
Reply

ik heb 2 jaar met Landsail banden gereden, nooit problemen mee gehad. Ja 2 keer te hard door de bocht.. dus een glijer gemaakt maar niks geks (gezien veel bmw rijd wel gewend). Dus die banden zijn niks mis mee.

zou idd zelfde bandenmaat voor en achter houden, tenzij je bredere velgen achter hebt, dan moet je een bandenmaat zoeken die overeenkomt met de voorste. Anders mag je zoals robin zegt een nieuwe diff regelen Smile
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

Ziet er fraai uit zo Mitchel Biggrin

Hebbie goed gedaan 2 banden voor die prijs!
Reply

Tis al te laat Cry

Achja, positief bekijken, geld wat ik nu bespaar qua benzine kan ik een nieuw achterdif van kopen Tongue

Reply

Renault espace lip zit er op en heb de Buick toeter aangesloten, stuk minder meisjes achtig 34

[Image: null_zps8acd1dd7.jpg]
[Image: null_zps5a7fe05f.jpg]
[Image: null_zps81ceafc7.jpg]
Reply

Hij mag nog wel een stukje zakken hoorTongue
[Image: 10014092_10153315236727302_580458217628885441_o.jpg]

-- Low and Slow --
Reply

Is ook de bedoeling, ben al bezig met een custom schroefset.. maar eerst maar even plattere achterbanden en een achterdif fixen Tongue

[Image: null_zps7518bd32.jpg?t=1379099434]
Reply

Die lip er op ziet er erg mooi uit..

Keep Up The Good Work!
Reply

Mooie swift hij ziet er super uit en die stickerbomb i love it haha
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.