Mitch' BMW E30 '89 + MK3 Swift Cabrio '93
#41
,,
Ook welkom hier!
Leuke justy heb je Wink ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Ig suc6 ermee Wink
Reply

#42
Dat tape op de voorbumper is om een gat af te dichten.... er heeft ooit eens een gti ingezeten, en daar zat zijn uitlaat :-)

Naafkapjes heb ik niet, maar wil toch verlenge wielbouten ;P

En de banden zitten er nog geen 2000km onder, de rood en gele strepen zijn nog zichtbaar, dus nieuwe banden? Voorlopig even niet :p

Op de foto zien ze er wel mooi uit.. maar ze hebben wel zon plekjes, denk dat ik ze zwart ga maken.. :-)

Ga straks nog even man wielkastranden aan de binnenkant verder uit kloppen, dan lopen man banden niet meer aan :-)
Reply

#43
Gisteravond de kabels voor man speakers voor overnieuw getrokken, ze maakte ergens koortsluiting :S

Heb ook de kabels van mn achteruitverwarming verlengd, en hem naast mn electrische spiegel verstelling gezet... waarom? Omdat waar die schakelaar zit een metaalplaatje komt met daarop een volt meter ;p

[Image: IMAG0657_zps984f76cb.jpg]
[Image: IMAG0658_zpscc57e959.jpg]

Voltmeter zit op een metaalplaatje vast, en vervolgens met montagekit aan t plastic van de auto, moet de randjes nog ff bijstippen met wat zwarte verf Smile

Op de foto lijkt het een beetje krom te zitten, maar das bedrog Smile

Meer fotos van de auto (HD)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a...8d4ec6549f
Reply

#44
(14-04-2013, 10:36)AWDEBIEL Wrote: Op de foto lijkt het een beetje krom te zitten, maar das bedrog Smile

Ach, dat zijn de meeste dromen.
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#45
Wat betreft die voltmeter....ik probeer het te snappen maar het lukt me niet. Voor de rest ben je leuk bezig Smile
Reply

#46
@ Robin: Die meter meet passerende elektronen op een hoogohmig apparaatje waarmee een lineaire schaalverdeling ten opzichte van de gemeten elektronenspanning weergegeven wordt.

34
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#47
En dat allemaal voor die paar eurie!
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#48
Volt meter is om het voltage in de gaten te houden van mn accu als ik mn muziek aan heb terwijl mn motor uit is, om te voorkomen dat ik moet gaan duwen Tongue

En gezien ik 2 woofers van 400w rms op een versterker van 750w rms @ 1 ohm (parallel) heb aangesloten is mn stroomverbruik redelijk hoog.. Tongue

Had 'm nog liggen, ooit eens geruild voor wat ledstrips
Reply

#49
Deze meter meet spanning, géén voltage... Tegen de tijd dat je een spanningsdip ziet op die meter is het al te laat Smile
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#50
(15-04-2013, 15:46)The Force Wrote: @ Robin: Die meter meet passerende elektronen op een hoogohmig apparaatje waarmee een lineaire schaalverdeling ten opzichte van de gemeten elektronenspanning weergegeven wordt.

34

whaha 39
Reply

#51
(15-04-2013, 19:05)The Force Wrote: Deze meter meet spanning, géén voltage... Tegen de tijd dat je een spanningsdip ziet op die meter is het al te laat Smile

M'n chef bij de Handyman verteld me andere dingen 34

Tuurlijk, het is geen volledige weergave van of ik mn auto nou wel of niet kan starten (piekspanning v/d startmotor) Zolang ik de voltmeter in het groen laat staan krijg ik de motor nog steeds gestart, prima indicatie dus Smile

En ja, ik heb het zelf getest tot t minimale met een acculader in de buurt Smile
Reply

#52
Komend weekend hopelijk weer een leuke update, ga opzoek naar een frontlip, mistlampen en een achterspoiler op de sloop in Lelystad Biggrin

--

Schroefjes v/d spoiler zaten vast geroest, frontlip zat muurvast, en het regende erg hard, dus komen daar nog een ander keertje voor terug, en kon geen mistlampen vinden..

Wel heb ik spoorvebreders en een pookhoesje gekocht Smile

Voorbanden liepen aan bij maximaal insturen, en a.s. maandag krijg ik mn pookknop, die een ex-collega voor me op de draaibank heeft gemaakt, lijkt op de sparco piuma Smile
Reply

#53
Heeft iemand trouwens een foto van een kuipstoel in een Justy/Swift? Hoor iedereen wel zeggen dat ze zo lomp lijken, maar wil wel eens een foto zien Smile

En hoe zit het btw met de stoelrails? Ikzelf had het idee om een grote redelijk dikke metalen plaat aan de kuipstoelen te schroeven, en die vervolgens weer aan de rails? of is dat niet verstandig? :p
Reply

#54
Wat dacht je van de doorsnee mk4 mk5 kuipjes. staan ook goed en zitten heerlijk vind ik zelf!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#55
Welliswaar verstelbare maar voila: http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...#pid437263
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#56
(27-04-2013, 20:58)Jordi532 Wrote: Wat dacht je van de doorsnee mk4 mk5 kuipjes. staan ook goed en zitten heerlijk vind ik zelf!

Kheb knalrode Sparco's gezien,... en als ik nou eenmaal wat in mn hoofd heb 42
Reply

#57
Had nog een stukkie racegaas van een vriend in mn schuur liggen, vandaag maar eens gemonteerd Smile

[Image: eg7fbk.jpg]
[Image: 29936g.jpg]
Reply

#58
[Image: 270873_477981058933707_2118387889_n.jpg]

Zag 'm liggen op de sloop in lelystad.. wilde eerst een laguna lip scoren, vind ik toch wat beter, maar had geen torx bij me, daarmee zit die bumper vast :S

Toen deze maar van een Seat Toledo afgetrokken, vind hem wel vrij lomp staan.. binnenkort maar eens terug voor de laguna lip Smile

Achterbanden staan op de stoeprand btw Tongue
Reply

#59
Whahaha echt n lompe lip ja haha.

Stond er nog wat fatsoenlijks in lelystad?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#60
Nee, een baleno hb, en 2 mk3tjes.. 1tje met een spoilertje.. maar daarvan zijn de schroefjes (door mij 34) dol gedraait.. had geen juiste schroevendraaier bij de hand :$

Past een baleno hb spoiler op een mk4? qua rondingen etc, vond t opzich wel een leuk spoilertje wat erop zat.. Smile

En hoe zit het met de deurpanelen van een mk3, zijn die hetzelfde als een mk4? 1 van die swifts heeft geheel zwarte deurpanelen namelijk Tongue
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.