swift16vrules update Swift sport en rijschool
even weer een update! 2dingetjes
1. morgen ga ik een japstyle einddemper en middendemper halen die er deze zomer onder komt.

2. nieuw zuinigheidsrecord! het warme weer en weinig wind werpt zijn vruchten af
177km/9.2liter euro 95=1op19.29!! was een ritje den haag en terug. overal de snelheidslimiet gereden. dus ook 130 op de a4 en a5Smile
best aardig met 195 15inch wielen moet ik zeggen.(misschien omdat sinds deze tank de banden wel de goede draairichting hadden? ;p) trilling boven de 100 in het stuur is ook meteen weg en stuurt weer superstrak.
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Banden juist gemonteerd is op meerdere fronten wel handig 34 dacht je van veiligheid? Verder goede score natuurlijk.
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

net lekker wezen toeren over landweggetjes in de polder, paar fotootjes gemaakt die ik hier vandaag zal uploaden.
ook nodigde de lange lege rechte weg uit om lekker te trappen.. vanavond zal ik even linkje posten van de filmpjes. zien jullie ook eens de minder economische kant van me devil
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Now we're talking!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

hier de filmpjes!
http://youtu.be/7EeXRRC1Cbc
http://youtu.be/lNbyLHahcVQ
http://youtu.be/oXzAsUtRmag
http://youtu.be/YniO-VNcxaI

moest vrij rustig schakelen enz, koppeling is al niet helemaal 100% en wil m voorlopig er nog even in laten dus die heb ik beetje ontzienSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

vanmiddag japstyle dempertje opgehaalt+buizen etc.
volgende week of de week daarop waarschijnlijk de boel monterenSmile

[Image: 2ikdszo.jpg]
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Goed bezig! Gave filmpjes ook..nog best rap zo'n 16V
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

haha zelfs met volle tank42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

haha zelfs met volle tank42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Het geluid van die uitlaat ken ik wel, gaat leuk klinken in de Ah parkeergarage. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre het plug&play is...
Reply

haha ach ik zal er wel uitkomenSmile
heb ik weer even wat te doen:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

uitlaat zit eronder!!
heerlijk diep geluidje 39
alles was gewoon plug and play, moest wel ff met de slijptol een stuk uit de bumper halen en de handrem kabel een beetje verleggen maar voor de rest geen gekke dingen39
ook paste de buis eerst niet tussen de ophanging en de benzine tank door. was een 4koloms brug dus opgelost door de achteras op steunen te zetten en de brug wat te laten zakken, wielen komen vrij te hangen waardoor je meer ruimte krijgtSmile was gewoon een kwestie van logisch nadenken dus.
al met al was het 2.5 uur werk(20minuten voor de vergeten uitlaatpakking inbegrepen34)
zal morgen of vanavond wat fotootjes maken en van t weekend filmpje van hoe die klinktSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Ja, dat vraagt inderdaad om 'n filmpje!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

Ja! Ja! Geluid willen we horenBiggrin

Ik moet die van mij ook echt eens monterendevil
Reply

Wanneer was je ook al weer in de buurt dan DJLP?
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

zo. hier de fotos van de montage en het eindresultaat.
[Image: o8gbwo.jpg]

hier is het goed te zien dat er dankzij de steunen wat meer ruimte kwam waardoor de uitlaat dr wel tussendoor paste Tongue
[Image: 116tedu.jpg]

[Image: wwg3ts.jpg]

[Image: 2ik6w5g.jpg]
het stuk weggeslepen bumper moet nog wel een keertje mooi afgewerkt worden maar dit is alleen een cosmetisch dingetje
[Image: 2585jwm.jpg]

[Image: 2en95ht.jpg]

en nog een fotootje van naast een swift die vaker bij t station staat:p


[Image: 2heyo76.jpg]

p.s. paul je had gelijk, de uitlaat dreunt heerlijk in de parkeergarage onder de ah42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Netjes!
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

ach het was even puzzelen, de bouten waarvan je denkt dat ze never loskomen gaan makkelijk en de boutjes waarvan je niet eens wist dat ze er zaten zitten muurvast..
ach hij zit er veilig onder en daar gaat het om. ik heb geen enkele scholing ofzo gehad dat met techniek te maken heeft dus alles wat ik doe leer ik weer iets vanSmile
filmpje zal ik morgen of zaterdag trouwens even maken39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Hij hangt er inderdaad netjes onder!

(03-07-2014, 15:19)The Force Wrote: Wanneer was je ook al weer in de buurt dan DJLP?

komende 2 weken niet... en daarna ga ik 2 weken op vakantie.
Daarna wellichtSmile Het staat iig nog wel op mijn 'to do' lijstje
Reply

Jammer van de uithap in de bumper... Hoe wil je dat gaan afwerken?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.