swift16vrules update Swift sport en rijschool
Hmm mk4 grille en witte knippers waarschijnlijk deze zomer. Ook de remklauwen krijgen nog een kleurtje. Wat er daarna gaat gebeuren moet ik nog kijken, in het begin zei ik namelijk ik ga hem standaard houden maar dat is hij nu toch niet meerDrewl
1e wat er gaat komen is de mk4 grille.
Heb al even gekeken, zijn gewoon een paar schroefjes en dan komt die los toch? En de gaten bij de mk4 grille komen overeen? Lijkt mij namelijk gevalletje plug and play42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Klopt helemaal.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Oke dan wordt t op naar de sloop om een grille te scoren.
Kan ik weer lekker schuren en spuiten42
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

T is idd plug& play, alles komt overeen Smile
Reply

Oke ga ik zodra ik tijd heb mee aan de gang danSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Ik was gister nog bij De Nollen. Daar staat een mk4 met de gril er nog in, aan de achterkant. Bovenop een andere auto dus is even acrobaten!
Reply

Haha bij de nollen staat er ook 2achter een gebouw ongeveer in het midden. Een 3 en 5drs. Heb ik paar maanden terug nog allerlij interieurdoppies enzo uit gehaald:p
Staan op de nollen een stuk of 3 swifts dusSmile

Zo vandaag even paar uurtjes wezen poetsen voor morgen. Het resultaat mag er wezen, hij staat compleet in de was37
Ps. Sorry voor de wazige foto's mijn telefoon is beetje op zn einde:p

[Image: 20140524_174927_zps566d5ee9.jpg][/URL][/img]

[Image: 20140524_152257_zps782b1b85.jpg][/URL][/img]
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Eigenlijk staan die oranje knippers m wel vet zo met die witte wielen Smile
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

Maar ik denk in combinatie met een zwarte mk4 grille dat witte knippers weer vetter zijnSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

auto net gewassen met water en een mix van allerlei schampoos e.d. door elkaarTongue
ook meteen mooi moment om de camera van mn nieuwe telefoon te proberenBiggrin
[Image: 27wrshw.jpg]

[Image: 2zgulw2.jpg]

[Image: 20hanfq.jpg]

[Image: hvyohj.jpg]

[Image: 10x4ww5.jpg]

[Image: 14bkoqg.jpg]
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

had nog wat tijd dus ook meteen onder de kap wat gepoetst met wd40 (sjezus wat een werk)


[Image: w9ac6q.jpg]
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Net resultaat 39
Reply

Nette auto zo ook...
'96 VW Polo daily
'00 Mazda Demio wifey
'89 Swift 1.3 8v GL hobby
'07 Sym Shark Rs50

Roest maakt meer kapot dan je lief is!
Reply

De evolutie van de telefoon goed te zien in dit topic, haha. Mooie resultaten. Misschien moet ik ook maar 's met de WD40 aan de slag.. ziet er toch wel erg mooi uit onder de motorkap
[Image: eB9a9J3.jpg]
Reply

tis nog niet helemaal af. kleppendeksel moet nog een kleurtje krijgen37.

tis wel een flinke klus geweest hoor onder de kap... koste mij 2uur en het kan nog veel netter...
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Vertel mij wat, ben al een paar maanden met mijn motorruim bezig 34
Reply

(08-06-2014, 13:13)Pauluzz Wrote: Vertel mij wat, ben al een paar maanden met mijn motorruim bezig 34

ja die mk1 is perfect voorbeeld waar je kan zien hoeveel werk het is om het tip top te krijgen42

helemaal schoon ga je het nooit krijgen omdat je slecht overal bij kanThumbsdown
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

Heb t van de week ook gedaan. Staat echt stuk strakker onder de kap zo schoon ja.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

ach mijn idee is om met de swift door te rijden totdat die uit elkaar valt. en dat kunnen nog aardig wat jaartjes zijn, dan verdient die wel wat verzorgingTongue
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

..
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.