swift16vrules update Swift sport en rijschool
#61
Mijn koplampen beginnen een beetje lichtgeel te worden, ik weet hoe ik deze op kan lappen maar ik vroeg me af of er ook heldere koplampem te krijgen zijn waar me gewone lampjes in passen, dus geen xenon ofzoTongue

Heb wel een topic gevonden van een jaar of 4oud maar weet niet of al die info nog nuttig isPuzzled(de links die er zijn gepost bestaan al niet meer).

Wat raden jullie aan? Me originele opknappen of de zoektocht naar heldere beginnen?
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#62
Zijn niet te vinden nee. Of je moet een setje importeren uit Pakistan van een nieuwe cultus. Maar daar heb je wel geld voor nodig.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#63
Ik heb genoeg geld hoor, wil alleen geen 200ofzo uitgeven aan een bumpertje37. Zouden cultus lampen plug and play zijn?
Misschien heeft een pakistaanse sloperij nog een setje liggen45
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#64
Ze passen zo ja, maar je heb wel xenon nodig ivm dat ze in pakistan links rijden. Je moet dus wel het een en ander pasmaken, maar daar kan Robin je meer over vertellen!
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#65
Oke bedankt voor de infoSmile
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#66
(13-03-2014, 20:05)Jordi532 Wrote: Ze passen zo ja, maar je heb wel xenon nodig ivm dat ze in pakistan links rijden. Je moet dus wel het een en ander pasmaken, maar daar kan Robin je meer over vertellen!

Ehm, zonder xenon niet mogelijk..
Reply

#67
Denk dat ik me originele dan maar eerst even ga oplappen binnenkort39
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#68
(13-03-2014, 20:53)Mitch Wrote:
(13-03-2014, 20:05)Jordi532 Wrote: Ze passen zo ja, maar je heb wel xenon nodig ivm dat ze in pakistan links rijden. Je moet dus wel het een en ander pasmaken, maar daar kan Robin je meer over vertellen!

Ehm, zonder xenon niet mogelijk..

Dat zeg ik toch ook ?
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#69
Sowieso kun je via de normale kanalen niet aan die lampen komen die Mitchell en ik hebben. Daarnaast moet je ze met xenon lenzen gebruiken, omdat ze in Pakistan aan de "verkeerde" kant van de weg rijden en je niet zomaar de lenzen van onze EU lampen in de Pakistaanse kunt doen. Daarom moet je flink je buidel open trekken voordat de heldere lampen op je auto zitten en is het voor veel mensen al niet interessant meer. Pakistaanse Suzuki dealers en auto onderdelen handelaars zullen je er trouwens niet mee willen helpen en de "veilige" manier van betalen met Paypal kan niet in Pakistan aangezien zij op een blacklist staanWink Al met al....succes! 37
Reply

#70
Haha hoor het al, mij teveel moeite. Originele opknappen dus
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#71
Aangezien de side skirts mijn kant op komen lijkt het me handig alvast wat tips te verzamelen. Heb paar vraagjes. (How to al gelezen)

1. Hoe zit het met het monteren? Ik heb namelijk spatlappen op de mk5, gewoon schroefje eruit en klaar?

2. Ook leek het me verstandig een manier te zoeken dat er geen water tussen gaat lopen, hoe kan ik dit het beste doen? Aan de bovenkant netjes afkitten met zwarte kit en mooi uitstrijken? Of gewoon heel dicht op de randen kitten en het overige wegvegen?

3. Zijn er ervaringen met een specifiek type kit die verassend goed of slecht werkte?

Wil het wel gewoon goed vast hebben zitten dus niet dat bij een drempel je side skirt eraf dondert45

Alvast bedankt voor de info:p
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#72
Spatlappen eraf schroeven
Kitrandje leggen is prima
Jij raakt geen drempels met skirts... Of je moet 'm alsnog serieus plat leggen.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#73
Voor en achterkant een schroef
gaatjes voldouwen met kit
En heel randje leggen met kit, ook tussen elkaar.
Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#74
Oke bedankt voor de tipsDrewl
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#75
(22-03-2014, 10:41)swift16vrules Wrote: Aangezien de side skirts mijn kant op komen lijkt het me handig alvast wat tips te verzamelen. Heb paar vraagjes. (How to al gelezen)

1. Hoe zit het met het monteren? Ik heb namelijk spatlappen op de mk5, gewoon schroefje eruit en klaar?

2. Ook leek het me verstandig een manier te zoeken dat er geen water tussen gaat lopen, hoe kan ik dit het beste doen? Aan de bovenkant netjes afkitten met zwarte kit en mooi uitstrijken? Of gewoon heel dicht op de randen kitten en het overige wegvegen?

3. Zijn er ervaringen met een specifiek type kit die verassend goed of slecht werkte?

Wil het wel gewoon goed vast hebben zitten dus niet dat bij een drempel je side skirt eraf dondert45

Alvast bedankt voor de info:p

Hele simpele stelregel met kit: nooit bezuinigen op kit.. Goedkope kit = bende. (Goed, dit is een stelregel.. dr bestaan altijd uitzonderingen)

Bison Polymax en P1 ruitenkit zijn de enigste die ik ooit gebruikt heb.. bison ben ik niet tevreden over.. duurt dagen lijkt het wel voordat ze droog zijn en dan moet je alsnog schroeven gaan gebruiken..

Pattex schijnt wel prettige kit te hebben, heb ik horen zeggen... Ruitenkit werkt ook goed, is alleen wel een beetje aan de prijs, en lastig te vinden, moet je echt bij autospeciaalzaken gaan Smile

Hoe dan ook, NIET vast boren in je dorpel.. had op mn justy ook gti skirts zitten. enkel met plaatparkers in mn dorpels.. ze vielen er na elkaar uit, gewoon lekker vast kitten, en alleen in je wielkastranden de plaatparkers gebruiken Smile

Verder hoef je je niet te vrezen over de gti Skirts qua aanlopen, de skirts 'verlagen' je auto hooguit een cm, ze maken alleen de onderkant van je auto een stuk breder Smile.. Bovendien lig ik zeker 4cm lager (en 7cm langere wielbasis) dan jou.. en de keren dat ik ergens over heen heb geschraapt is op 1 hand te tellen :p
Reply

#76
Ruitenkit lijkt me wel een goede keuze, aangezien ruitenkit ook bestand moeten zijn tegen weersinvloeden en een kit voor bijvoorbeeld een badkamer niet37
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#77
(22-03-2014, 20:24)swift16vrules Wrote: Ruitenkit lijkt me wel een goede keuze, aangezien ruitenkit ook bestand moeten zijn tegen weersinvloeden en een kit voor bijvoorbeeld een badkamer niet37

Gewoon om P1 kit vragen, verkopen ze als het goed is bij brezan Smile
Reply

#78
(22-03-2014, 20:35)Mitch Wrote:
(22-03-2014, 20:24)swift16vrules Wrote: Ruitenkit lijkt me wel een goede keuze, aangezien ruitenkit ook bestand moeten zijn tegen weersinvloeden en een kit voor bijvoorbeeld een badkamer niet37

Gewoon om P1 kit vragen, verkopen ze als het goed is bij brezan Smile

Oke zal het onthouden, brezan zit hier op het industrieterrein39

Zag vandaag swiftje in gs uitvoering bij station toen ik me vriendin op ging halen dus ik dacht mooi foto momentDrewl

[Image: 9yth.jpg][/URL][/img]
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#79
hahaha altijd leuk zulke foto's
Reply

#80
Je ziet ook meteen het kleurverschil tussen de mk 2-3 en de mk5 zwarte lakTongue
Vond het inderdaad wel leuk om de verschillen te spotten als ze naast elkaar staan
[Image: 6vqu.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.