Wijziging clubnaam!
#1
Beste leden van STC,

Na lang beraad hebben wij (Snelle Jelle, ber_i en Pauluzz) van het bestuur van STC besloten om na ruim 10 jaar een naamswijziging door te voeren.

De discussie over onze huidige naam kwam op gang toen we bezig waren met nieuwe stickers. De naam "Suzuki Tuning Club" is niet echt meer van deze tijd.

De laatste jaren ligt de nadruk steeds minder bij Tuning en meer bij het merk Suzuki. Meerdere, apartere en nieuwere type Suzuki's melden zich hier aan en zo ook de liefde voor het merk.

Daarom is er gekozen om over te gaan naar:

Suzuki Club Nederland

De gehele wordt overgezet en een re-direct link komt er bij de oude URL. Er zal een nieuw logo komen, flink opgeruimd in de ledenlijsten en oude topics, en uiteindelijk ook eindelijk nieuwe stickers!

Echter hebben wij als gratis club bij bovenstaand wel een financiële bijdrage nodig. Er zitten kosten aan de nieuwe domeinnaam en het omzetten ervan. Ook zitten we met een banner en tent waar de oude clubnaam op staat.
Daarbij vragen wij iedereen of hij/zij een donatie voor de club overheeft. Dit is geheel vrijblijvend, maar iedereen die wat over heeft voor zijn club mag doneren wat hij/zij kan missen.
Iedereen die een donatie doet, zal op het nieuwe forum dan ook een welbekend oranje-naampje krijgen.

Wil je een donatie doen, mail dan met berry@suzukiclubnederland.nl

LET OP: ZATERDAG 1 MAART GAAT HET FORUM VERHUIZEN!

Reply

#2
Vind het mooier klinken en inderdaad is Tuning een beetje vervaagd na de loop der jaren.
Ik zal niet meer doneren aangezien ik dit al eens gedaan heb en geen Suuz meer heb Smile

Succes jongenz!!
Es Aa Drie Één Nul
Reply

#3
Ik vind het een goed idee!!
Ik wil suzuki club nederland wel steunen!!!
Reply

#4
Wel jammer van onze jarenlange unieke afkorting, SCN is ook van de Subaru Club Nederland. Ik snap het wel, maar de nieuwe naam is naar mijn bescheiden mening niet onderscheidend genoeg. Jammer.
Reply

#5
Heb je gelijk in Richard. Hier waren wij ook al tegenaan gelopen, zelfde met de seatclub.
Geloof me bijna alle soorten en maten clubnamen zijn de revu gepasseerd, waarvan dit de beste was. Andere namen waren al bezet, kregen een rare afkorting, leken op een vrouwenclub of sm-club of dekte de lading simpelweg niet.
Het is ook echt niet over één nacht ijs gegaan.
Reply

#6
Pass maar een rekeningnummer via PB... Ik krijg een bounce op het mailadres van Berry.
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#7
Ik doe eerdaags wel een donatie cash bij een van jullie.
Reply

#8
Kort het af naar SCNL is dat ook weer klaar Smile
Reply

#9
(11-11-2013, 14:47)Pauluzz Wrote: ...
Het is ook echt niet over één nacht ijs gegaan.

Ik ken jullie alle drie lang genoeg om te weten dat dat zo is, daar twijfel ik geen moment aan. Wink

Reply

#10
(12-11-2013, 08:10)Mafkikker Wrote: Ik ken jullie alle drie lang genoeg...

Wat een vreselijk gevoel moet dat zijn Wink
Reply

#11
Jongens ik kam mij helemaal vinden in een naamwijzing. Natuurlijk wil ook ik een financiele bijdrage leveren om het e.e.a. te bekostigen.
Reply

#12
ben het helemaal eens met de verandering !
veranderen jullie ook gelijk de layout e.d. ?
スズキ カルタス GT-i
[Image: IMG_20141123_204247.jpg]
Reply

#13
Nope, de layout blijft nagenoeg hetzelfde. Behalve een ander logo/naam bovenin en een lading zooi wat opgeruimd zal worden.
Reply

#14
Waarneer gaat dit allemaal gebeuren?37
[Image: 6vqu.jpg]
Reply

#15
Eea loopt, de domeinnaam is gereserveerd. Verder is het allemaal liefdadigheids werk, dus degene die alles omgooid doet het in zijn vrije tijd. En zo ook de rest vh bestuur Wink
Reply

#16
Even een update hier: de logo's zijn gemaakt, dus de laatste wijzigingen aan de nieuwe website worden nu gedaan. Op het "nieuwe" forum zijn dan ook weer nieuwe clubstickers te bestellen.

Nog even een herhaling van hierboven. Aan de wijziging van de clubnaam zitten kosten, zo ook aan het aanpassen van de clubnaam op de tent en banner.
Omdat we een contributieloze-club zijn, vragen we geheel vrijblijvend aan iedereen die wat over heeft voor de club om een donatie. Dit kan je per mail regelen met Berry@suzukiclubnederland.nl.
Reply

#17
ik vond STC suzuki tuning club wel een orginele naam want suzuki club nederland klinkt weer zo mainstream naar mijn mening.. maarja ik gaat er niet over Tongue

Viva La Swift 39

[Image: suzuki_way_of_life.jpg]
Reply

#18
Mainstream, precies de richting waarin de club gegaan is. perfect dus!!
Mijn zegen hebben jullie (helemaal niet nodig Smile)!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#19
Wanneer gaat de naam nou werkelijk veranderen? Vind het wel beter klinken, het fast and the furious (tuning) gebeuren is een beetje uit de tijd. Dus wel tijd voor wat nieuws.
Suzuki Swift Mk1 Automaat (bordeaux rood)
Suzuki Swift Mk1 GXI (Circuit bak) (bordeaux rood)
Reply

#20
Beste leden,

Zaterdag 1 maart gaat we de website en het forum verhuizen! Het forum zal die dag dan ook niet of slecht te bezoeken zijn.

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.