accukabel door schutbord.
#1
Hallo,

Ik had een vraagje, hoe hebben jullie dat gedaan met de accukabel die naar de versterker gaat van de accu.
om die door het schutbord te krijgen naar de kofferbak waar mijn versterker ligt.
Want ik zat net is te kijken onder de kap van mn Baleno maar ik zag niet echt een plek waar dat makkelijk kon zeg maar.
Het is een Suzi Baleno hatchback uit 2002.
alvast bedankt! Biggrin

Mischa
Reply

#2
Heb je niet aan de passagierszijde net als bij de swift, zon rubberen dopje? Waar je een sneetje in kan maken?

Parkeren is één vak. Geen 2 vakken.
Reply

#3
Ik heb even gekeken en zo te zien niet.
Reply

#4
De kabelboom gaat bij de baleno ergens onderaan het schutbord naar binnen, niet zomaar bij te komen dus.

Als je geen airco hebt, dan kun het gat dat daarvoor bedoelt is gebruiken, deze zit aan de passengierskant in het midden.
Indien je wel airco hebt kan je proberen de kabel daarbij te steken, maar aan de interieur kant is heel weinig ruimte.

Ik heb een gat geboord in de buurt van waar de gaskabel naar binnen gaat, dat werkt prima
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

#5
Hmm bedankt voor je reactie, ik ga is kijken hoe ik dat ga doen dan, als ik er naast boor moet ik dan uitkijken dat ik wat raak?
En ik heb airco dus dat word hem dan niet denk ik.
En heb jij t nog wat afgedicht? Of komt daar niet zo 1-2-3 water?

Mischa
Reply

#6
Ik heb gewoon een gat in het schutboord geboord, een wartel er inngedraaid.. en voila!
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#7
Gaan we dan ook maar is doenSmile
Dank jullie voor de reacties

Mischa
Reply

#8
Ik heb via zijscherm passagierszijde mijn kabels getrokken voor cc er zit al een gat, zodat je niks hoeft te boren, via thule kom je zo via bijrijderskant onder dashboard. Wel even plastic wielkast cover verwijderen, zie je kabelboom die naar binnenloopt.Als je gaat boren wel even loodmenie erop en dan even laklaagje zodat het niet gaat roesten.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#9
OkeySmile dank jullie voor de info ik ga morgen middag op mn gemakje is kijken wat t makelijkste is om te doen danSmile

Mischa
Reply

#10
Nou jongens, 1 van jullie die hier een beetje verstand van heeft en in de buurt van dordrecht( hardinxveld-giessendam) of utrecht woont?
Zoja, zouden jullie tijd kunnen maken eventueel mij te helpen met de accukabel doorvoeren.
Want ik ben niet bepaald a-technisch integendeel, maar ik durf t eigenlijk niet aan als ik niet precies weet wat er achter het schutbord rond hangt als ik een slang of kabel raak dat ik dan een groot probleem heb.
Als er mensen mij zouden willen helpen eventueel pm me maar, zou tof zijn!
Of eventueel handige tips waar sowieso niks vannkabels/ slangen loopt.

Mischa
Reply

#11
Wat voor auto heb je mischa?

Je kan naar Almere komen met al je kabels en versterker en subwoofer, dan sluit ik meteen de boel goed voor je aan + een beetje afstellen
Reply

#12
Ik heb een baleno 1.6 uit 2002,
En dat zou wel tof zijn als dat kon! Zal wel pas volgende week worden aangezien ik nu vakantie heb en volgende week weer werk en in utrecht zit.
En dan wel in de avond als dat een probleem is?

Mischa
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.