Voorbeelden van leuke 13 inch velgen
#1
Hallo,

Ik kan niet echt veel voorbeelden van baleno's met 13 inch velgen vinden. Wij willen per se die velg maat, maar vroeg me af of daar dan leuke velgjes voor zijn.

Mocht je er een setje onder hebben liggen of foto's hebben van iemand die dat heeft, dan zie ik ze graag.

Groet,

Sjoerd
Reply

#2
Waarom per se 13 inch onder een baleno?
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#3
Ats classic of allycat of bbs of rsl of bridgestone potenza of...enz enz
heb zelf de ats en de bridgestone
39



Reply

#4
Waarom 13 inch velgen; omdat we 4x nieuwe 13 inch zomerbanden hebben en 4x vrijwel nieuwe 13 inch winterbanden hebben. Allen op stalen velgen. Zonde om weg te doen en een mooie goedkope maat.

@Tomswift, thnx for the input, ga ze effe googlen.
Reply

#5
Persoonlijk zou ik die banden dan op rijden en dan pas gaan kijken naar een wat grotere maat i.c.m. nieuwe banden, dan nu de velgenmaat en velgenkeuze gaan baseren op de banden die je nu hebt...
Reply

#6
als je een wat kleinere maat velg wilt hebben die er toch nog een beetje stoer uitziet...als er iets van en rand in zit dan lijken ze groter. en vooral geen zwarte of donkere velgen nemen dan lijken ze kleiner. ik vind persoonlijk 13" echt niet kunnen 14" maakt al een wereld van verschil. net wel of net niet. bij een 14" kun je ook nog een confartabele rit hebben vanaf 15" wordt het iderdaad wat harder.
Reply

#7
13" is dik! Onder een oldskool swiftje! klikkie voor mijn velgjes Maar onder een baleno... ik zou gaan kijken naar 15" daar is een hoop diks in te krijgen in de maat 4x100
Reply

#8
onder een baleno?
minimaal 15, maar ideaal 16 of 17..
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

#9
En velgen lijken juist kleiner met een rand .
39



Reply

#10
Hoi, ik heb een 1997 suzuki swift 2 hatch. Ik ben op zoek naar wat velgen en zag velgen paseren met als maten: 195/45 R16 ik vroeg mij af of deze zouden passen.

Zo niet, zijn er dan mensen die een suggesite hebben voor een mooi setje? ik zoek naar iets JDM-achtig zoals JR19 van Japan racing wheels of een soort BBS stijl.

ik ben niet zo goed met bandenmaten en ET-waardes enzo ik weet niet welke ET-waarde ik bijvoorbeeld moet hebben.

mvg, Billy
Reply

#11
Hallo, 195 45 16 is eigenlijk te groot. 195 40 16 is er ook en dat klopt redelijk met standaard. ET is 45. In praktijk blijf je liefst bij die 45 in de buurt.. 35 tot 50 is goed te doen. Bij de genoemde 16 inch zal je velg ongeveer 7j breed zijn en ET38 of 40 komt het dan het beste uit denk ik. Te hoog dan draait je voorwiel in de binnenkant aan bij maximaal stuuruitslag en te laag dan kan je wielkastrand op de band belanden bij inveren. Dit heb je met 195 45 16 ook al snel als iemand mee rijdt. Plus de swift is niet vooruit te branden op die 195 45 16 Wink
39



Reply

#12
bedankt voor de tips Smile mijn banden zijn redelijk ver naar binnnen gezet zo ongeveer 3cm wat moet mijn et dan doen om ze verder naar buiten te brengen?
Biggrin
Reply

#13
Www.willtheyfit.com
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.